Gå til innhold

Kan dette være mugg?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag da jeg sto i dusjen oppdaget jeg svarte prikker helt øverst på dusjkabinettet ( på rammen ). Det så ut som lo, så jeg strøk fingeren over for å sjekke. Ble helt svart på fingeren, så tenkte med en gang at dette lignet på mugg.

Har hatt samme (?) ''greie'' rundt omkring i vinduskarmer ellers i leiligheten..

Merker at jeg begynner å bli drittlei(!!!!) av dette, i allefall hvis det er mugg :(

Men kan mugg vokse her, altså på dusjkabintettet? Det er glassdører, men rammen er vel kromfarget plast eller noe lignende. Noen som vet?

Hva kan det evnt ellers være?

Anonym poster: 26e0afbfa42afed848146f9ca5f2d98a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mugg. Vask med klor og luft alltid godt så du ikke får kondens og fukt i vinduskarmene.

Anonym poster: edc077c5f61971f4b2f642147cb897e2

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mugg. Vask med klor og luft alltid godt så du ikke får kondens og fukt i vinduskarmene.

Det har jeg gjort i vinduskarmene :) Men dette er på badet, det er ikke noe vindu der. Kun en ventil i taket. Kanskje lurt å la døra stå oppe etter endt dusj, og åpne vinduet i gangen utenfor?

Anonym poster: 26e0afbfa42afed848146f9ca5f2d98a

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mugg, men svertesopp. Tiltakene er dog de samme.

Anonym poster: c91e37cd87055a6afef94cad448afa95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...