Gjest Østlandsdame Skrevet 2. april 2004 #1 Skrevet 2. april 2004 Hadde du tillatt din samboer/mann å dra på guttetur til Brasil?
Gjest GreenSky Skrevet 2. april 2004 #3 Skrevet 2. april 2004 I utgangspunktet ville jeg ikke hatt noe i mot det. Men det kommer jo selvsagt an på hvor lenge han skulle være borte, osv. Og det ville samtidig være inneforstått at jeg kunne dra på en lignende jentetur ved en senere anledning.
Gjest GreenSky Skrevet 2. april 2004 #5 Skrevet 2. april 2004 Nei. Det har vi ikke råd til. Men hvis dere hadde råd, da?
Gjest Østlandsdame Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Man kan forutsette at hans samboer også kan reise på en tilsvarende tur hvis hun ønsker, og videre forutsette at de har råd til det. Man kan videre forutsette at forholdet er godt.
Gjest Østlandsdame Skrevet 2. april 2004 #8 Skrevet 2. april 2004 Fortsatt nei :veldigsur: Med hvilken begrunnelse?
blåveis Skrevet 2. april 2004 #9 Skrevet 2. april 2004 Man kan forutsette at hans samboer også kan reise på en tilsvarende tur hvis hun ønsker, og videre forutsette at de har råd til det. Man kan videre forutsette at forholdet er godt. Da synes jeg du skal si godt tur og så begynne planleggingen av din egen jente-tur..
Suzy Skrevet 2. april 2004 #10 Skrevet 2. april 2004 Da synes jeg du skal si godt tur og så begynne planleggingen av din egen jente-tur.. Helt enig! :-)
Gjest GreenSky Skrevet 2. april 2004 #11 Skrevet 2. april 2004 Man kan forutsette at hans samboer også kan reise på en tilsvarende tur hvis hun ønsker, og videre forutsette at de har råd til det. Man kan videre forutsette at forholdet er godt. Jepp... Da hadde det blitt guttetur. :-)
Rapitap Skrevet 2. april 2004 #12 Skrevet 2. april 2004 Ja om alt økonomisk ikke er ett problem så er det bare å ønske god tur. Menn vet dere er som gummistrikk. La dem reise så kommer de tilbake, men motsetter du deg hans utvikling/rett som individ så ryker hele greien.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #13 Skrevet 2. april 2004 Med hvilken begrunnelse? Jeg uttaler meg som mann og med vanlig god kjennskap til hvordan vi menn agerer under ulike forhold og påvirkninger. Sjansen for at en guttetur-gjeng skal greie å holde seg på "matta" i Brazil, regner jeg for å vere et stykke under 50%. På "matta" skal i denne sammenheng oppfattes i seksuell forstand. Beklager, men sånn ser jeg det. :veldigsur:
blåveis Skrevet 2. april 2004 #14 Skrevet 2. april 2004 Ja om alt økonomisk ikke er ett problem så er det bare å ønske god tur. Jeg hadde satt lite pris på at han hadde gjort noe slik (men jeg hadde ikke "nektet" -snakk om forholdsdreper), men det er først og fremts pga vår økonomi er så begrenset. Det betyr at dersom han skulle prioritere et slik "egoprosjekt" ville det får store konsekvenser for vårt felles liv.. En tilsvarende tur som koster lite (dvs hytteturer, finnlandsfergeturer ol) drar han da stadig vekk på.. (jeg må innrømme at jeg synes det er ganske deilig å "få han ut av huset" noen dager også, jeg da.. )
nessi Skrevet 2. april 2004 #15 Skrevet 2. april 2004 Man kan forutsette at hans samboer også kan reise på en tilsvarende tur hvis hun ønsker, og videre forutsette at de har råd til det. Man kan videre forutsette at forholdet er godt. Selvfølgelig hadde han fått reise da. Hvorfor skulle jeg nekte det??? Vil da at han skal få oppleve ting han ønsker.
Gjest GreenSky Skrevet 2. april 2004 #16 Skrevet 2. april 2004 Jeg uttaler meg som mann og med vanlig god kjennskap til hvordan vi menn agerer under ulike forhold og påvirkninger. Sjansen for at en guttetur-gjeng skal greie å holde seg på "matta" i Brazil, regner jeg for å vere et stykke under 50%. På "matta" skal i denne sammenheng oppfattes i seksuell forstand. Beklager, men sånn ser jeg det. :veldigsur: Hvis han er latent til å være utro og ikke kan si nei til fristelser, ville han nok vært utro før eller siden uansett. Og da ville jeg i det minste funnet ut av det. Jeg ville latt han dra - og tenkt på det som en slags "test" på forholdet.
nessi Skrevet 2. april 2004 #17 Skrevet 2. april 2004 Jeg uttaler meg som mann og med vanlig god kjennskap til hvordan vi menn agerer under ulike forhold og påvirkninger. Sjansen for at en guttetur-gjeng skal greie å holde seg på "matta" i Brazil, regner jeg for å vere et stykke under 50%. På "matta" skal i denne sammenheng oppfattes i seksuell forstand. Beklager, men sånn ser jeg det. :veldigsur: Hadde jeg ikke stolt på mannen, hadde jeg jo ikke vært sammen med han i utgangspunktet. Kan ikke se at sjansen er noe mindre for at han skal holde seg på matta på en gutte tur til Brazil enn en guttetur et sted i Norge.
blåveis Skrevet 2. april 2004 #18 Skrevet 2. april 2004 Sjansen for at en guttetur-gjeng skal greie å holde seg på "matta" i Brazil, regner jeg for å vere et stykke under 50%. På "matta" skal i denne sammenheng oppfattes i seksuell forstand. Dette mener du helt uten at du har den minste kjennskap til mannen du snakker om?? :o Mener du forresten at en mann som ikke ville være utro hjemme med 50% sannsynlighet ville være utro på guttetur til Brazil? Eller mener du at alle menn til enhver tid har 50% sjanse for å være utro bare vil lar dem "være i fred" en liten stund?
Gjest GreenSky Skrevet 2. april 2004 #19 Skrevet 2. april 2004 Dette mener du helt uten at du har den minste kjennskap til mannen du snakker om?? :o Mener du forresten at en mann som ikke ville være utro hjemme med 50% sannsynlighet ville være utro på guttetur til Brazil? Eller mener du at alle menn til enhver tid har 50% sjanse for å være utro bare vil lar dem "være i fred" en liten stund? Den brazilianske kulturen er forskjellig fra vår. Jentene har en helt annen sjekkekultur enn vi har, vi vil nok oppfatte dem som mye mer direkte. En mann som drar på guttetur vil nok helt sikkert få sine tilbud. MEN som jeg sa tidligere; Dersom han ikke kan motstå fristelser ville han nok vært utro før eller siden uansett.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #20 Skrevet 2. april 2004 Dette mener du helt uten at du har den minste kjennskap til mannen du snakker om?? :o Jeg uttaler meg ikke spesielt om denne mannen, men på generelt grunnlag er svaret ja. :veldigsur: Mener du forresten at en mann som ikke ville være utro hjemme med 50% sannsynlighet ville være utro på guttetur til Brazil? Ja :veldigsur: Eller mener du at alle menn til enhver tid har 50% sjanse for å være utro bare vil lar dem "være i fred" en liten stund? Nei - det mener jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå