Gå til innhold

Klarer ikke vise kroppen min til sambo! Hjelp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen min har ikke forandra seg siden vi ble sammen for 2 1/2 år siden, det var ingen problem før å vise seg for han, men nå får jeg helt hetta for å kle meg av og skifte klær forran han! Han har heller aldri komentert kroppen min verken positiv eller negativ måte! Må sies at sexen har skranta noe ekstremt noe jeg er svært missforbøyd med... Som vi har snakka om! Hva skal jeg gjøre? Han gir meg generelle komplemanger som at heg er fin, men klarer rett å slett ikke å føle meg fin for han og dette er bare for han! Hva skal jeg gjøre? Går snart på veggen!!

Anonym poster: 3bd13be48ecc58e175771513e22b37c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si det rett ut! "Du, jeg føler meg ikke noe fin, synes du jeg er stygg?!"

Jeg er litt "sleip" sånn, jeg er sammen med en som er litt mer innadvendt enn meg selv, og må derfor anstrenge meg litt mer for å få respons og kommentarer så ofte som jeg vil.

Trikset er å være direkte, ikke gå rundt grøten. Si rett ut at "du, jeg vil ikke kle av meg foran deg", bruk gjerne en litt overdrevet og humoristisk tone som at "du synes bare jeg er ekkeeel" osv, da blir det en slags konkurranse for han å si pene ting, og å si deg i mot :P Han må si "neeida" osv, så kan du si "jamen du sier jo nesten aldri at jeg er sånn og sånn"..

Anonym poster: 6e7cfaa845da1357534b56e0a9fe57cb

AnonymBruker
Skrevet

Du må vite at kvinnekroppen er vakker uansett om den er lang, kort, tykk, mager, hårete, har strekkmerker, lovehandles, det meste innenfor sunnhetens grenser.

Å være naken med sin kjære er ingenting å skamme seg over.

Anonym poster: 8be950b1729f7b6cc0d3adb87906a50b

AnonymBruker
Skrevet

Si det rett ut! "Du, jeg føler meg ikke noe fin, synes du jeg er stygg?!"

Jeg er litt "sleip" sånn, jeg er sammen med en som er litt mer innadvendt enn meg selv, og må derfor anstrenge meg litt mer for å få respons og kommentarer så ofte som jeg vil.

Trikset er å være direkte, ikke gå rundt grøten. Si rett ut at "du, jeg vil ikke kle av meg foran deg", bruk gjerne en litt overdrevet og humoristisk tone som at "du synes bare jeg er ekkeeel" osv, da blir det en slags konkurranse for han å si pene ting, og å si deg i mot :P Han må si "neeida" osv, så kan du si "jamen du sier jo nesten aldri at jeg er sånn og sånn"..

Å legge "skylden" over at du ikke føler deg pen over på partneren er ikke særlig direkte…

Anonym poster: 24a1817307de56e12e82cb62e49090f8

Skrevet

Snakk med ham og jobb med din egen selvtillit. Jeg er ingen skjønnhet og har ingen modellkropp, og jeg har måttet jobbe hardt med meg selv for å slappe av naken. Første bud er å like seg selv. Så jeg har faktisk stått naken foran det digre speilet på badet og beundret min egen kropp, gitt meg selv komplimenter, posert for meg selv, hatt på musikk og danset naken. Litt av et syn! :danse:

Men jeg har lært å bli glad i meg selv, like kroppen min og akseptere feilene og manglene mine. Det er ikke sånn at jeg plutselig føler meg komfortabel med å være naken hvor som helst eller framfor hvem som helst, men jeg trives med meg selv og er 100% komfortabel med å vise meg naken foran samboeren min.

Jeg tror at den viktigste jobben er den man gjør selv, men det er helt klart viktig at samboeren også viser at han liker kroppen min. Så fortell kjæresten din at du trenger tilbakemeldinger og komplimenter på kroppen din.

Lykke til!

• Liker 4
Skrevet

Er det han som ikke ønsker sex?

Og du synes det er vanskelig?

Og nå har noe låst seg i deg fordi han ikke ofte vil ha sex med deg, og du føler ikke for å vise deg naken for han lenger?

Og dermed blir du hemmet og tvungen, og det blir enda mindre sex?

For det første må du finne ut hvorfor sexlivet er dårlig. Stress og mas kan slå negativt ut. En lege kan være grei å prate med for han.

Om det er at han ikke tenner på deg mer, så har dere et problem.

Du kan jo kjøpe inn litt sexy undertøy og stæshe deg opp og se hva som skjer. Blir det ikke action da, så må det prates ut. Han bør ha en forklaring på hvorfor han ikke vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...