Gå til innhold

Pris på hortensia

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet sånn ca. hva en stor hortensia i potte koster? Er det billigere på plantasjen enn på en "vanlig" blomsterbutikk?

Trenger mange slike til et prosjekt, skulle jeg kjøpt et par-tre stykker til meg selv hadde jeg ikke brydd meg så mye om prisen :ler:

Anonym poster: 872d5eedf818398d91a7016b9979b190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan ikke gi deg noe eksakt tall, men mellom 100-200. De billigste vil du nok finne på Plantasjen eller en matbutikk, men de er ikke like fine som de du kjøper på en "ordentlig" blomsterbutikk.

Anonym poster: d9e662f26d029ad9fd35dc62e1585762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk for svar! :)

Anonym poster: 872d5eedf818398d91a7016b9979b190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

mellom 69-89 kr på rimi hverfall, de jeg har fått inn på min butikk har vært nyydelige og holdt lenge. Men jeg kan ikke så mye om blomster, så jeg vet ikke hvordan de er i forhold til blomster fra en skikkelig blomsterbutikk.

Anonym poster: 06cbf25bfa08250244b235fbc215eb11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt to ganger fra Rema1000 til 39,- tror jeg. Den ene har jeg hatt et halvt år ca og den andre er litt nyere. Begge står seg fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det er "stuehortensia" som du er ute etter, ikke syrinhortensia eller en av de andre artene.

Så de til 49 på IKEA, tror jeg. Prisen og størrelsen på potta har gjerne en sammenheng.

Du kan også sjekke Økern Torghall, men mulig du trenger et momsnummer eller noe for å handle der.

Det er greie inneplanter, men lever ikke lenge. Knoppene dannes på skudd fra i fjor, derfor er den ikke egnet til å overvintre ute annet enn i de beste strøk av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjøpte meg 2 stk. på plantasjen for 300,- for begge 2. 2 store. Før så har jeg betalt alt fra 199,- til 300.- pr.stk på Floriss og Mestergrønn, men de varte ikke lenge, så begynte jeg å kjøpe på plantasjen, og de varer så mye lenger. Pluss at de har alltid tilbud på plantasjen, så jeg er ferdig med å kjøpe på blomsterbutikk.

Anonym poster: 5132a20cf94f8d21e2bea9f994f75ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...