Gå til innhold

Morgengave til mannen som har absolutt alt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg ønsker å gi en morgengave til min mann når vi gifter oss (1 mnd til...), men jeg aner virkelig ikke HVA?! Jeg har et budsjett på 5.000 kr, men min kommende mann har absolutt alt. Hva skal man finne på?

Noen gode forlag?

Anonym poster: 6869693c0c65548b62c55184a4086d94

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

La ham våkne til en avsugning.

Skrevet

Jeg er tilhenger av å spare på gode minner, så hva med en opplevelse? Er det ikke noe han liker å gjøre, eller skulle ønske å gjøre? Type brevandring, hoppe i fallskjerm, en liten reise for dere begge eller noe i den dur.

• Liker 2
Skrevet

La ham våkne til en avsugning.

Støttes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

BJ?

Anonym poster: 09244d17f92dc9d484b2343fd58b9e67

Skrevet

Enig med Portvinspiken. Hva med hjemmelaget reisegavekort?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også har grublet meg fæl på hva jeg skulle gi til han. Har googlet lit og fant denne siden

http://godream.com/no/oplevelser/

Så jeg bestilte øl og mat kurs i Oslo med hotellopphold for 2 :) Og slengte med snøscooterkjøring for begge der også. Siden jeg vet han ser helst jeg også blir med :) Og jeg vet han har veldig lyst å kjøre snoscooter:) Jeg tok på bane. Totalt ble dette 3300kr :)

Tar ølkurset før jul, og snoscooter etter jul engang, siden det er i vintersessongen :)

Han går ikke med klokke, og har egentlig alt. Og så kjøper han seg det han vil likevel. Så jeg måtte prøve å finne på noe han selv ikke hadde kommet på :)

Ikke en varig ting, men varige minner :)

Anonym poster: 40c3f5b4b177649002dcc57e04fb8aad

• Liker 1
Skrevet

Tre menn har svart, alle er enige. I'm just saying...

• Liker 3
Skrevet

Tror kjærsten min hadde blitt ganske furt om han kjøpte fin gave til meg og fikk en blowjob tilbake.... Suge ham kan man vel gjøre når som helst, hun ba om tips til GAVE, hallo.

• Liker 3
Skrevet

Tror kjærsten min hadde blitt ganske furt om han kjøpte fin gave til meg og fikk en blowjob tilbake.... Suge ham kan man vel gjøre når som helst, hun ba om tips til GAVE, hallo.

Man kan jo kjøpe ting til hverandre når som helst også. Det fine med å få en blowjob i gave er jo akkurat at det er en gave :)

Skrevet

Tre menn har svart, alle er enige. I'm just saying...

Tre menn som tydeligvis ikke opplever at blowjobs er hverdagskost i deres forhold. (Pun intended.) :P

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tre menn som tydeligvis ikke opplever at blowjobs er hverdagskost i deres forhold. (Pun intended.) :P

Virker som det blir lita av det med de tre ja heheh. Skulle min fått gaver like ofte så hadde jeg måtte kjøpe gaver svært så ofte :P

• Liker 2
Skrevet

Sånn som jeg ser det er morgengaven noe personlig, varig og fint. Noe som sier "jeg ser deg for den du er, og du har valgt riktig." Derfor gir jeg noe som jeg vet han kommer til å bli både lattermild og rørt av. Noe som han har snakket om, og egentlig tøyset med, hele vår tid sammen. Jeg kan ikke si hva, for da er jeg lettgjenkjennelig og jeg liker anonymiteten min. I tillegg får han en lagringsvin fra 2008, det året vi møttes. Jeg vet det blir en fulltreffer. Prismessig er det ikke allverdens, men det er heller ikke det som er poenget. :)

Skrevet (endret)

Virker som det blir lita av det med de tre ja heheh. Skulle min fått gaver like ofte så hadde jeg måtte kjøpe gaver svært så ofte :P

Det var ikke akkurat overraskende respons...

For tiden blir det veldig lite på meg, siden jeg er enslig. I mitt forrige forhold var hun veldig glad i å suge, men det hadde likevel vært en perfekt gave for meg. :)

Endret av Gud
Gjest Adriane
Skrevet

Blowjob kan han da gjerne få, både morgen, kveld og midt på dagen ;) Men hva mer kan være aktuelt som morgengave, og som gjerne er en once in a lifetime-greie, og som ikke er sexrelatert? ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min fåe etter all sannsynlighet frakk til bunaden sin! Det vet jeg han ønsker seg....

Anonym poster: 71b5cb3417838eba3af0320aa25cb7d8

Skrevet

Hvorfor MÅ du kjøpe noe til ham til 5000 kr hvis han har alt? Makan til sløsing.

• Liker 3
Skrevet

Hva med en scrapbook?

Gjest Adriane
Skrevet

Hvorfor MÅ du kjøpe noe til ham til 5000 kr hvis han har alt? Makan til sløsing.

Jeg er forsåvidt enig med deg ang at det fort kan bli sløsing, men hun skrev da vitterlig ikke at hun MÅ kjøpe noe til 5000. Hun skrev at hun har et budsjett på 5000. Det betyr at hun kan bruke inntil 5000, ikke at hun MÅ bruke 5000 ;)

AnonymBruker
Skrevet

Enig med Pet. Hvis han har alt, ikke ønsker seg noe, og du ikke aner hva du vil kjøpe til ham- hvorfor kjøpe noe i det hele tatt? Dere har nettopp hatt bryllupsdagen, med masse fine minner. Holder ikke det da? :)

Anonym poster: fe430249165255e51837682c20508fec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...