Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #1 Del Skrevet 2. april 2004 Vi har en hunkatt på nesten 5 mnd. Siden hun har ikke fikk vaksinajonene, har vi holdt henne inne huset og ikke la henne ut i det hele tatt. Men nå har hun sprang ut og jeg var i bare psyj så jeg klarte ikke finner henne etter jeg tok på meg klær og løpet ut. Vi har en kattdør på inngangs døra, men hva skal jeg gjør? Er så redd katten skal løpe vekk og aldri kommer tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 2. april 2004 #2 Del Skrevet 2. april 2004 løpe ut å lete...istedet for å sitte her på kg var jo et bra tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #3 Del Skrevet 2. april 2004 Men jeg vet ikke hvor å lete!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 2. april 2004 #4 Del Skrevet 2. april 2004 Du må rope på katta da, hun har vel et navn? Og et sted må du jo begynne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 2. april 2004 #5 Del Skrevet 2. april 2004 Har du funnet katten din? Titt inn i garasjer, under trapper og sånt. Hun er kanskje redd og har gjemt seg. Ta med deg litt godbiter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #6 Del Skrevet 2. april 2004 Fant henne! Takk allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2004 #7 Del Skrevet 2. april 2004 Husk at pus helt sikkert er redd nå. Hva om du setter deg på en benk eller noe utenfor, og bare roper forsiktig på pus. Kanskje den da dukker opp? Det gjorde pusen min første gangen hun stakk av som liten kattunge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 2. april 2004 #8 Del Skrevet 2. april 2004 Det var da fælt... Må ikke være helt hysteriske når det gjelder kattunger da. Kattene mine har vært ute fra de er 3-4 mnd, selvfølgelig med tilsyn den første tiden. De finner tilbake. Husk at de føler veldig tilknytning til deg og hjemmet og går sjelden langt når de er så små. Hun var nok bare nysgjerrig tenker jeg. Godt du fant pusen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 2. april 2004 #9 Del Skrevet 2. april 2004 GÅ RUNDT I NABOLAGET OG SI ELLER GJØR DEN LYDEN DU VANLIGVIS GJØR NÅR HUN FÅR MAT! SLÅ PÅ MATSKÅLEN FEKS. FORTSETT HELE DAGEN OM DU MÅ. KATTER HØRER GODT OG DA KOMMER HUN NÅR HUN BLIR SULTEN. DETTE GÅR BRA. GI LYD FRA DEG NÅR DU FINNER HENNE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doo Wop Skrevet 2. april 2004 #10 Del Skrevet 2. april 2004 Du hadde funnet henne ja Så fint da Ble så engasjert at jeg ikke leste alle innleggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 2. april 2004 #11 Del Skrevet 2. april 2004 Som regel er jo katten ganske redd første gangen den er ute alene....så jeg tror ikke den hadde gått så veldig langt. Men det er lett å bli nervøs når sånt skjer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå