AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #1 Skrevet 28. april 2013 OK, jeg er drittlei nå. Samboer var ute i går, og kom stupfull hjem. Så våkner han senere og skal på do, og i stedet for å manøvrere seg inn på badet har han heller gått ut i gangen og valgt en av mine sko til det formålet. Jeg skjønte tegningen da jeg i halvsøvne så at han kom inn igjen fra feil retning, men tok litt tid før jeg fant det og skjønte hva som hadde skjedd. Jeg ble naturligvis forbannet, det var attpåtil relativt nye sko jeg fikk til jul. Det har også skjedd en lignende episode med han før, men det er heldigvis flere år siden. Jeg ble rasende og sjokkert da og, og håpet frem til nå at det var første og siste gang. Jeg er så lei og sinbt nå at jeg nesten har lyst til å revurdere hele forholdet. Hva hadde dere gjort? Hvor mye tolererer dere fra samboer gjennom flere år som dere hadde planer om å fortsette å dele livet med? Enkelte ganger begynner jeg virkelig å lure på hva som er normalt og ikke, og ikke minst blir jeg fortvilet og lei! Anonym poster: 19ab8d7f5fa7f3818279083f2dbb8780
Chloe- Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Be han erstatte skoa, og håp han har tatt hintet om å drikke mindre.
tulipaner Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Tror det skal rimelig mye til for at en blir så full at man faktisk ikke klarer å se forskjell på en sko og ett toalett. Merkelig at han i det hele tatt har kommet seg hjem, funnet riktig dør osv.... Personlig så hadde jeg ikke kunne vært sammen med en sånn mann..... men det er jo meg.... 1: jeg liker ikke å tørke urin 2: jeg liker ikke å lukte urin av mine egne bein fordi sambo tisser i de 3: mine nye sko skal han som hunder holde seg unna 4: jeg hadde ikke stolt på han på byn, når han drikker seg så sanseløsfull.... tror du han vet hva han gjør når han er ute uten deg? Hvis han vet det der og da, så har han garantert glemt det når han går opp trappa hjemme. Men for all del..... i samboforhold så kan man finne seg i mye, rett og slett fordi man er glad i mennesket man lever med og det er den vanen så gjør det så trygt og godt. men det er ikke alltid to mennesker kan leve sammen selvom de elsker hverandre, rett og slett fordi de ikke passer sammen. Neste gang han drikker kan du be han gå og legge seg hjemme hos mor, jeg lover deg...... pisser han i skoene til moren så får han på pokkelen!!!! 1
Gjest Bud Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 Det gjorde han med vilje. Enten tisser du i skoene hans med viten og vilje eller så bytter du han ut!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Det gjorde han med vilje. Enten tisser du i skoene hans med viten og vilje eller så bytter du han ut! Nei, jeg tror ikke han gjør det med vilje, han vil meg ikke noe vondt på noen som helst måte. Men, det er et eller annet som skjer når han er full som gjør ham fullstendig ukritisk til hvor han later vannet. Stort sett går det bra, men som sagt, det har skjedd ved en enkelt anledning før og, da var det ut i trappeoppgangen. Takk gud for at det var midt på natten og ingen naboer så det..! Veldig sært, og ufattelig irriterende, men det er ikke bevisst for å være slem mot meg, så mye vet jeg! Anonym poster: 19ab8d7f5fa7f3818279083f2dbb8780
Kala Skrevet 28. april 2013 #6 Skrevet 28. april 2013 Det er så totalt usjarmerende (og for meg, uaktuelt i en samboer) med alkoholproblemer! Sier ikke at han er alkoholiker, men han har tydeligvis problemer med å kontrollere inntaket. Jeg jobbet i en bar for noen år siden, og det var flere av byens alkoholikere som pisset fra seg inne i den tro at de hadde funnet et toalett. Mens det i realiteten var en trappeoppgang, en vegg INNENDØRS osv. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 vask skoa i vaskemaskinen? med mindre det er pensko da. om det er en joggesko eller vintersko eller noe lignende, så går det nok helt fint å vaske den i vaskemaskina Anonym poster: b20516df779c1ff37874a5455adb9d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå