AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Hei! Min mann har spilt wow og diverse andre spill nå i 4 år.. Litt av og på, og noen perioder mer aktiv enn andre.. Han er 28 år gammel... Problemet er bare at han sitter ofte hele kvelden med dette... Til langt ut på natt... Han kommer og legger seg en gang mellom 2 og 3, og skal opp rundt 7... Jeg er oppe rundt 6, siden jeg begynner tidligere på jobb, og drar før han står opp.. Ofte ser jeg på telefonen at det er ringt taxi på morgenen.. Altså han har forsovet seg, mistet bussen og tatt taxi til jobben.. Han må som regel sove etter middag, og klager ofte på at han er sliten.. Jeg har nevnt at det er jo bare å legge seg tidligere, men han sier han ikke er klar for å ta kvelden så tidlig... Kan dette være tegn på at han er avhengig av å spille? Er det noen som selv har vært avhengig av dataspill og kan dele noen tanker rundt dette? Er litt usikker, fordi det er ikke slik at han hele tiden MÅ spille.. Hvis vi skal ut en tur eller hvis jeg vil finne på noe, blir man med.. Det er ikke slik at han holder på å krepere hvis han ikke får spilt en kveld. Det er bare det at når han setter seg ned, blir han sittende... Anonym poster: 622729372a93eaf082409d6cc2bdeef5
Gjest Murica Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Jeg er notorisk B menneske, jeg klarer overhodet ikke å sove tidlig, selv om jeg må opp tidlig. Har heldigvis aldri forsovet meg til jobb, men kan hende han sliter med å ha en "vanlig" døgnrytme og at det ikke nødvendigvis er spillet sin feil.
-Jiinxs- Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Jeg synes det er snakk om dårlig prioritering. Han kan fint kombinere kjæresten/spill OG jobb. Men høres ut som han prioriterer spill framfor alt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå