AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Hvordan skal jeg reagere på dette? Dette vi var i sammenheng med at vi satt og så tv så tok han på fotball, noe jeg ikke er intresert i på en lørdagskveld og spurte pent om vi kunne se noe annet, han byttet ikke kanal så jeg tok frem tlfen. ( ikke i protest) så når jeg gjore det, da byttet han med en gang og sa: nå har jeg bytta, jeg la ikke tlfen fra meg med det han sa det og da ble han irritert! Jeg hadde laget god mat til oss i kveld bare for kos, så reiste han seg opp etter dette, og gikk på kjøkkenet for å ta oppvasken, så skulle bare jeg på do så hørte jeg" herregud" ig heg skjønte at han ble sur for at jeg ikke sprang på kjøkkenet med en gang, vi la oss så spurte jeg hvorfor han var så irrotert, det jeg fikk tilbake var at jeg var så spesiell?! Anonym poster: 46d7b7c425a4c301c706675461158453
Gjest GjeSteRen Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Haha! Jeg vil nå mene at det er typen som er noe spesiell da. Først blir han fornærmet av at du tar opp mobilen. Hæææ? Om det ikke er akseptert at man sjekker mobilen og diverse i sofaen under 'tv-titting', i likhet med når man sitter samlet rundt middagsbordet med sjeldne gjester, når er det man kan sjekke den da? Kun ute på gaten? Så var det ille nok at du ikke løp etter han inn på kjøkkenet for å gjøre hva enn godt igjen. Han tok jo oppvasken da! Oppvasken!! At du ikke så den liksom? Haaalllo. Og når han kun roper "Herregud!". Når han utdyper det såpass og vil så gjerne kommunisere med deg. Vil så gjerne at du skal forstå. Han byttet jo tross alt kanal! Husker du? Ikke noe mer fotball. Bare for deg. Kan du ikke lese tanker? Kanskje du ikke er SÅ spesiell likevel da.
Gjest Snyltefluen Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Bittelitt mannepms ute og går, ja. Ingenting å ta seg nær av, vi sier alle iblant dumme ting når humøret slår krøll på seg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Huff. Jeg tror nok at det er han som er minst like spesiell som deg. Du må nok belage deg på at han har slike luner og at han kommer med kritikk om du ikke oppfører deg akkurat slik som han ønsker. Tror nok det har med at han forventer seg full oppmerksomhet fra deg i og med at han har "nedlatet" seg til å vie seg til deg. Det er nok det som er saken. Ellers er jo også menn slik at de ikke sier i fra dersom det er noe som plager dem. Men jeg tror mere at han ble sur fordi du ikke ville det samme som han og da begynte med mobilen i stedet. Anonym poster: 86477582d1064308bde5fbdbff3fc312
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #6 Skrevet 28. april 2013 Hvor gamle er dere? har dere barn? Anonym poster: ecf8777e6882f4a9f1b4f6ede287f7de 1
frøkna Skrevet 28. april 2013 #7 Skrevet 28. april 2013 Hehe, skulle trodd han var jenta i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 Hvor gamle er dere? har dere barn? Anonym poster: ecf8777e6882f4a9f1b4f6ede287f7de jeg 20 og han 27.. Barn hva har d me sakeb å gjøre? Nei vi har ikke det! TS Anonym poster: 46d7b7c425a4c301c706675461158453
Havbris Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Dere er nok spesielle begge to siden ingen av dere er tankelesere, og dere kommuniserer kanskje ikke verbalt så godt heller. Men det er sikkert mye non-verbal kommunikasjon her vil jeg tro. Er det ikke bedre å snakke sammen enn å tolke atferd hele tiden? 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #10 Skrevet 28. april 2013 Haha, så pms for mannfolk finnes altså.. Ikke lenge siden jeg kom hjem fra jobb og sambo satt å trykket på pcn sin. Jeg setter meg i sofaen, tar opp den bærbare pcn samtidig som jeg spør hva vi skal lage til middag. Svaret jeg fikk var at han reiste seg opp "Jeg vil ikke ha middag". jeg bare... "javeel??". Han : "Jeg skal ut en tur!" med sint-stemmen. Slamret med døren og borte var han... Gikk en halvtime så var han tilbake, viste seg at han ble blodig fornærmet over at jeg fant fram pcn min framfor å gi han den oppmerksomheten han fortjente... Anonym poster: a25ca031dd0aa3314548b5d19ebd0f3c
Gjest avocadoen Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Haha, så pms for mannfolk finnes altså.. Ikke lenge siden jeg kom hjem fra jobb og sambo satt å trykket på pcn sin. Jeg setter meg i sofaen, tar opp den bærbare pcn samtidig som jeg spør hva vi skal lage til middag. Svaret jeg fikk var at han reiste seg opp "Jeg vil ikke ha middag". jeg bare... "javeel??". Han : "Jeg skal ut en tur!" med sint-stemmen. Slamret med døren og borte var han... Gikk en halvtime så var han tilbake, viste seg at han ble blodig fornærmet over at jeg fant fram pcn min framfor å gi han den oppmerksomheten han fortjente... Anonym poster: a25ca031dd0aa3314548b5d19ebd0f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå