Gå til innhold

Hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om den dietten hun følger? jeg har ikke tenkt å begynne med dette, men er interessert i å høre omd ere tror dette er forsvarlig?

http://statigr.am/p/440499700167451898_357962408

Anonym poster: 1838e432926d78d9b5a8690e627ded21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å tro på at man kan oppnå en så drastisk forandring på tre uker når man ligger så høyt som 2000 kalorier.

Å spise kun frukt og grønt i to uker høres forøvrig ikke noe særlig ut for muskelbygging, ei heller for blodsukkeret. (Og nytten av såkalte rensekurer er meget omdiskutert, og støttes vel knapt av seriøse forskere overhodet?)

Anonym poster: fe8cf14e33b52bc6de22e6e10c888e88

• Liker 1
Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på dessverre....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, hun var sykt smal da. På før-bildet ser man at hun har litt overflødig fett, men likevel har hun er skikkelig smal figur.

Uansett, jeg tror ikke noe på denne "kuren". Dersom hun snakker sant er det nok uansett ikke en helsemessig gevinst for kroppen å gå på en slik diett, da man vil få mangel på f.eks. jern og proteiner.

Anonym poster: ed7de07755e973df9e740661588ee1b3

Skrevet

Oi, hun var sykt smal da. På før-bildet ser man at hun har litt overflødig fett, men likevel har hun er skikkelig smal figur.

Uansett, jeg tror ikke noe på denne "kuren". Dersom hun snakker sant er det nok uansett ikke en helsemessig gevinst for kroppen å gå på en slik diett, da man vil få mangel på f.eks. jern og proteiner.

Anonym poster: ed7de07755e973df9e740661588ee1b3

Det er masse jern i brokkoli og mye proteiner i kikerter. Så man trenger ikke få mangel.

Men tre uker og så stram, hmm

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke rense kroppen ved å spise frukt og grønnsaker. Kroppen renser selv ut avfallstoffer, det er ikke noe man kan påvirke. Ellers må hun jo ha et skyhøyt blodsukker med så mye frukt. Feks 14 bananer? Nei dette er ikke sunt. Og kroppen trenger protein, i frukt og grønnsaker er det jo nesten ingenting protein, man vil risikere å miste muskelmasse.

Anonym poster: d5aa20cf66633d3491b1bb72e3dfd8c0

• Liker 2
Skrevet

Det høres ikke veldig sunt.

Skrevet

Urealistisk.

Gjest Coolaid
Skrevet

Det var en ekstrem diett selv om hun fikk i seg 2000 kalorier - og det må hun spise siden hun trener osv. Dersom man bare spiser frukt mangler man ting fra andre matvaregrupper. Jeg anbefaler ikke dietter, og ikke ting man ikke kan gjøre resten av livet. Bra at hun spiste 2000 kalorier i det minste, hun har ihvertfall forstått at hun må spise nok. Syns forresten at hun så bedre ut før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...