Gå til innhold

Idè til bryllupsfesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss neste år, og min kommende mann og jeg kom i snakk om festen. Da fikk jeg den ideèn at vi kunne spørre alle gjestene om favorittsangene deres (2 stk) Vi blir 50 stykker, og med oss brudepar blir det 50x2 sanger. Nå er jeg spent på hva dere syntes om denne ideèn :) Selv syntes jeg det var glimrende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God idè :)

Ja, for det er jo helt sikkert ikke alle som liker våres musikksmak - og da er det jo alltid moro å kunne inkludere gjestene :)

Skrevet

Ei jeg kjenner gjorde dette, det var veldig kult.

Skrevet

Kjempelurt :) Fim måte å involvere gjestene i festen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det, men det var omtrent ingen som gadd å svare. Noen engasjerte kom selvfølgelig med mange forslag. Vi gikk for band i stedet ;)

Anonym poster: 2ddeba5781e5b631c37bc041d0cdb948

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er veldig koselig å gjøre det :)

Skrevet

Jeg gjorde det, men det var omtrent ingen som gadd å svare. Noen engasjerte kom selvfølgelig med mange forslag. Vi gikk for band i stedet ;)

Anonym poster: 2ddeba5781e5b631c37bc041d0cdb948

Får håpe de i våres familie er engasjert da ;) Er jo verdt å prøve. Veldig mange i familiene våres er veldig glad i musikk, noen av dem er veldig musikalske. Så tror nok det skal gå veldig bra. Band er jo flott det, men vi vil heller brenne en CD. Lokalet vi skal være i har flott, nytt stereoanlegg, kjekt å få brukt det :)

Skrevet

Enig! :)

Skrevet

Kjempefint og inkluderende:)

Tusen takk :)

Skrevet

Smart! Vi har også tenkt til å ikke leie inn noen, men heller lage en spilleliste på Spotify eller noe sånt. Trur sannelig jeg kopierer denne idéen din, jeg :)

Skrevet

Smart! Vi har også tenkt til å ikke leie inn noen, men heller lage en spilleliste på Spotify eller noe sånt. Trur sannelig jeg kopierer denne idéen din, jeg :)

Ja, gjør det! :) Kanskje noen av gjestene kommer med fler sanger. Forloveren min har allerede kommet med 15 sanger :) Er jo en så fin måte å kunne inkludere gjestene deres på! :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...