Samaysa Skrevet 28. april 2013 #21 Skrevet 28. april 2013 Selvfølgelig måtte noen komme med argumentet at de andre i tråden er misunnelige. Nei, vi er bare enige om at Louis Vuitton er veldig harry.
Dixie Skrevet 28. april 2013 #22 Skrevet 28. april 2013 Om dette er harry så lurer jeg på hvordan stil vedkommende har... Da har vi isåfall totalt forskjellig oppfatning av hva som er Harry... 1
Samaysa Skrevet 28. april 2013 #23 Skrevet 28. april 2013 Synes ikke den veska var særlig fin. Smak og behag 1
She_Leiva Skrevet 28. april 2013 #24 Skrevet 28. april 2013 Før elsket jeg LV veskene, men nå synes jeg egentlig at de er drittygge. Jeg også, men så innså jeg at jeg ikke synes de var så fine allikevel. Synd at det skjedde etter at jeg hadde investert i både en håndveske og en dobbel-zipper lommebok.... Tilbake til topic: Jeg tenker at den antageligvis er falsk og at det er ett desperat ønske etter oppmerksomhet. Jeg hadde aldri nedverdiget meg selv til å gå med falske merkevesker (da bruker jeg heller billigere merker).
Kira-delta Skrevet 28. april 2013 #25 Skrevet 28. april 2013 Jeg tenker ikke annet enn at je syns mange av de er veldig Harry og jeg tenker på Jersey housewifes. Du får en Veske til 3?4?5?tusen eller mer? Når en veske som ser likedan ut og gjør samme nytten koster 4?5?hundre kroner? Samme faen for deg det vel? Jævla i***t.
Dixie Skrevet 28. april 2013 #26 Skrevet 28. april 2013 Synes ikke den veska var særlig fin. Smak og behag Det er fullt lovelig å ikke synes den er fin. Men der er da ikke det samme som at det er harry, som var det vi diskuterte. 1
lottelotti Skrevet 28. april 2013 #27 Skrevet 28. april 2013 Jeg også, men så innså jeg at jeg ikke synes de var så fine allikevel. Synd at det skjedde etter at jeg hadde investert i både en håndveske og en dobbel-zipper lommebok.... Tilbake til topic: Jeg tenker at den antageligvis er falsk og at det er ett desperat ønske etter oppmerksomhet. Jeg hadde aldri nedverdiget meg selv til å gå med falske merkevesker (da bruker jeg heller billigere merker). Kjipt at du allerede hadde kjøpt en veske da. Heldig vis skjønte jeg at de ikke var noe for meg, før jeg fikk spart opp nok penger til en
goldenchanel Skrevet 29. april 2013 #28 Skrevet 29. april 2013 Er vel ikke noe værre å ha en veske til 5000 enn en jakke til samme pris for en på 15- 17 år? personlig hadde jeg begge deler og brukte min keepall 45 som gym bag, ingen som reagerte på dette og nei jeg er ikke bortskjemt
amadine Skrevet 30. april 2013 #29 Skrevet 30. april 2013 Ja, jeg fikk vesken i bursdagsgave. Da trenger ikke du å kalle meg for en bortskjemt drittunge. Jeg er ikke en person, som peker på alt og får det. Anonym poster: b4ef3c288c05bfca6a2d4dd6a5204088 Dette er kvinneguiden. På dette forumet skal du helst ikke kjøpe vesker som koster mer enn 500 kr 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå