Gå til innhold

Louis Vuitton veske

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du om jenter fra 15-17 år, som bruker LV veske?

Anonym poster: b4ef3c288c05bfca6a2d4dd6a5204088

AnonymBruker
Skrevet

At veska er falsk

Anonym poster: 62083fd53bb2217023717a7121caf861

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan si selv at jeg er 16 år, og har en ekte LV veske. Kjøpte den sammen med moren min i LV butikken, som bursdagave :).

Skrevet

Harry

At veska er falsk

Anonym poster: 62083fd53bb2217023717a7121caf861

Begge disse.

Skrevet

Som oftest at den er falsk. De aller fleste louis vuitton veskene jeg ser rundt omkring her er falske. Så jeg tenker æsj :)

Men så finnes det jo de få som faktisk har ekte da

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle 15-17 åringer, som har falske vesker. Noen har ekte og noen har falske. Jeg har en sånn en , og bruker den hvergang jeg skal til byen.0809260425517900.jpg

Skrevet

Jeg kan si selv at jeg er 16 år, og har en ekte LV veske. Kjøpte den sammen med moren min i LV butikken, som bursdagave :).

Bortskjemt d********?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er enkelt å se om de er falske eller ikke.

Skrevet

Før elsket jeg LV veskene, men nå synes jeg egentlig at de er drittygge.

AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi jeg fikk en LV veske i bursdagave, så er jeg bortskjemt? Jeg synes ikke at jeg er bortskjemt jeg. En som er bortskjemt er en som peker på alt det man får, og ikke gjør en eneste dritt.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bortskjemt d********?

Bare fordi jeg fikk en LV veske i bursdagave, så er jeg bortskjemt? Jeg synes ikke at jeg er bortskjemt jeg. En som er bortskjemt er en som peker på alt det man får, og ikke gjør en eneste dritt.....

Skrevet

Du får en Veske til 3?4?5?tusen eller mer? Når en veske som ser likedan ut og gjør samme nytten koster 4?5?hundre kroner?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får en Veske til 3?4?5?tusen eller mer? Når en veske som ser likedan ut og gjør samme nytten koster 4?5?hundre kroner?

Ja, jeg fikk vesken i bursdagsgave. Da trenger ikke du å kalle meg for en bortskjemt drittunge. Jeg er ikke en person, som peker på alt og får det.

AnonymBruker
Skrevet

De ser kjedelige ut. Og om det er en av disse superdyre, synes jeg i tillegg det er litt skrullete å bruke tusenvis av kroner på en veske (med mindre det er snakk om å bruke den i mange år, men er den kjøpt av en tenåring er det vel tvilsomt om vedkommede kommer til å beholde sin nåværende stil så fryktelig lenge).

Det er noe ved den statusjag-greia som gjør meg litt uvel. Det vitner om at man ikke helt forstår hva som skjer på jorda/i samfunnet rundt en for tiden.

Anonym poster: 53e4f9bfc66b5cc20f4dcaf55eccc164

Skrevet

Aldri skjønt greia med merkevesker. Foretrekker selv vesker av "billigere" type, og allerhelst i sprake farger. Min nåværende er fra H&M og er neon-rosa. Blir stoppet på gaten av folk som spør hvor jeg har kjøpt den. :P

Skrevet

Jeg kjøper bare vesker som er laget av ekte skinn og som er av god kvalitet. Jeg kjøper aldri vesker pga. merket eller statusen veska gir.

Når det gjelder Louis Vuitton-vesker er mitt inntrykk at dette er en veske man kjøper fordi man ønsker å vise seg fram. I ungdomsmiljøer gir dette kanskje status, men personlig synes jeg at de aller fleste veskene fra dette merket er veldig harry. Jeg synes generelt at store logoer er temmelig stygt, og skulle jeg brukt så mye penger på ei veske, hadde jeg definitivt kjøpt fra et annet merke.

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Om veska var falsk = harry! Om veska var ekte ville jeg tenkt at vedkommende gjerne vil bli sett med en dyr veske.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det jo faktisk en del ungdommer som arver eller låner veska til mamma eller storesøster også, er ikke sikkert de har fått den ny. Man får dessuten kjøpt brukte merkevesker, noen kjøper for konfirmasjonspengene sine, noen får i bursdags-eller julegave(istedet for skiutstyr, pc, ipad, iphone o.l, noe som ikke er SÅ uvanlig i disse dager, enten man har mye eller lite penger...)

Jeg liker ikke LV, men dersom det gir andre glede, så go for it!

Anonym poster: 3ee48bfae190b0cfa862917b2b3f12b5

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye på det.

Jeg liker selv dyre vesker, selv om ikke LV akkurat er favoritten. Om man liker det, synes det er pent, og har foreldre med god råd, eller de har jobbet og spart, så hvorfor ikke?

Jeg synes slike tråder fort blir preget av misunnelse og surmagede folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...