AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Grr!!! Mensen er "sen", men syklusene har vokst i lengde i denne prøvetiden. Mensen kom og jeg skjønte at EL egentlig aldri var. Vondt i magen, oppblåst og kvisete kommer jeg i familieselskap. Alle ser forventningsfullt på meg; er jeg sliten, trøtt og avholds?? Er jeg GRAVID?! Neida. Jeg har mensen og kjører bil. Det er svigerinne som er gravid. Selvfølgelig på første forsøk. Såvidt 5 uker. Vi kunne hatt termin samtidig.. Hvis denne kroppen ville ha samarbeidet!! Tar meg et glass vin, tenker på hvor heldig jeg er og (nesten) ikke på hva jeg ikke har.. Damer, lykke til! Det ordner seg vel for oss også?! ;-) Anonym poster: c05542a6744ccfcb01ab2d4ed0df339c
Gjest Doh Skrevet 28. april 2013 #2 Skrevet 28. april 2013 Jada, det ordner seg. Og før den tid kan vi kose oss med vin og god mat man ikke kan spise under en graviditet Hvor lenge har dere vært prøvere?
Catgirl Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Lengre syklus kan kanskje ha med stress å gjøre? Har selv litt lange sykluser som oftest 37-40 dager, med treg EL. Gledegruer meg til å bli prøver om et par mnd.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #4 Skrevet 28. april 2013 det er utvilsomt vår tur også snart.. Jeg gleder meg, men en graviditet lar seg vente på ja.. Mens alle andre popper ut med baby-mager over alt i vennekrets og familie. Slitsomt. Anonym poster: f09549d4f9f8e9780d9347a1c1d02a67
miramis Skrevet 29. april 2013 #5 Skrevet 29. april 2013 det er utvilsomt vår tur også snart.. Jeg gleder meg, men en graviditet lar seg vente på ja.. Mens alle andre popper ut med baby-mager over alt i vennekrets og familie. Slitsomt. Anonym poster: f09549d4f9f8e9780d9347a1c1d02a67 Frekt å være sur på andres glede, må vel være mulig å holde inne sjalusien og bitterheten? Er ikke deres feil at du ikke er så fruktbar...
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #6 Skrevet 30. april 2013 Frekt å være sur på andres glede, må vel være mulig å holde inne sjalusien og bitterheten? Er ikke deres feil at du ikke er så fruktbar... Det er jo dét hun gjør. Halve poenget med KG er jo at man kan få litt utløp for følelser som man av ymse grunner ikke kan leve ut. Selvfølgelig er det litt bittert å se at "alle andre" blir gravide mens man selv ikke blir det, selv om man også er glade på deres vegne. Da kan man sette ord på frustrasjonen her, og så kan man lettere legge lokk på dem når man treffer dem det gjelder. Det må være lov til å synes litt synd på seg selv av og til. Anonym poster: ebbe9c1c662508de38f751cec0286425 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2013 #7 Skrevet 1. mai 2013 Det er jo dét hun gjør. Halve poenget med KG er jo at man kan få litt utløp for følelser som man av ymse grunner ikke kan leve ut. Selvfølgelig er det litt bittert å se at "alle andre" blir gravide mens man selv ikke blir det, selv om man også er glade på deres vegne. Da kan man sette ord på frustrasjonen her, og så kan man lettere legge lokk på dem når man treffer dem det gjelder. Det må være lov til å synes litt synd på seg selv av og til. Anonym poster: ebbe9c1c662508de38f751cec0286425 TS her. Godt skrevet ;-) Jeg tror at de aller fleste mennesker innehar følelser som missunnelse og sjalusi. Misunner egentlig aller mest de som IKKE har det! Kunsten er vel å erkjenne at 1) følelsen er der og 2) slenge den i safen, 3) kaste nøkkelen og 4) LEVE AKKURAT HER OG NÅ Barn gjør oss ikke lykkeligere (viser forskning). Men livet føles mer meningsfylt, sies det. Ps. Sånne innlegg som i denne tråden: det er øyeblikkets frustrasjon og heldigvis ikke dagliglivet. Postet det vel her fordi jeg ikke ville føle meg så "alene" (og det samme til dere andre), ikke for å skape en så-sjalu-vi-barnløse-er-debatt (vet med sikkerhet at søster var rimelig sjalu på meg som var på party i går sov til 11 i dag). Lover å bidra konstruktivt i fremtiden! Anonym poster: 653ef1fc89a5e5f2e85c17213d3eb6c5 1
aner Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Har kjempe lyst til å bli gavid selv.. harprøvd i seks mnd nå.. ohh.. det er så irriterende når jeg endre opp med mensen nesten hver mnd.. jeg har ikke regelmessig mensen.. tidligere har jeg hatt veldig store problemmer med det, men nå er det bedre.. kanskje det er det som er grunnen..?? men jeg vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå