Gå til innhold

Hvordan skal jeg gå frem?

Anbefalte innlegg

Gjest Lolita8
Skrevet

Jeg er så betatt av en fyr jeg jobber sånn smått rundt. Vi møtes et par ganger om dagen, men for det meste har vi ikke mer enn 2-5minutter sammen(dette er når han skifter og skal dra hjem). Så ja, jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å starte en ordentlig samtale.

Han er utrolig hyggelig, og nydelig å se på! Jeg er sånn smått forelsket, og det føles kjempebra! Han er en ordentlig kar, og det føler jeg at jeg trenger nå. Akkurat nå er han hjemme på perm(jobber 2 uker på og 2 uker av), så nå føler jeg at jeg må finne ut hvordan jeg skal gå frem før han kommer tilbake, for det kan virke som at han også vil, men ikke helt vet hvordan!

Vi smiler til hverandre, og snakker litt nå og da, oppsøker hverandre litt om jeg skal tro på hva andre rundt oss sier. Ihvertfall, så liker en av kollegaene hans meg veldig godt(dette har kollegaen sagt til meg selv), og jeg lurer på om det kanskje kan være derfor han er litt tilbaketrukket.

Hvordan skal jeg starte en samtale som leder noen vei? Aldersforskjellen er rimelig stor, men han er ung til sinns, og jeg er veldig reflektert, så vi er kanskje litt lik når alt kommer til alt.

TIPS TAKK?

Videoannonse
Annonse
Gjest Reza08
Skrevet

Du får gå frem og meddele din interesse for han på en saklig og vennlig måte. Fortell ham eksakt hva du føler, og dette innlegget du skrev her, kan være til hjelp. Kankskje blir han mer snakkesalig da. At han er litt eldre enn deg spiller ingen rolle, bare dere finner tonen. Begynn gjerne samtalen med noe han interesserer seg for (og som kanskje interesserer deg), så kan du ta grovarbeidet etter hvert.

Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med relativt stor? Er den veldig stor, kan jo det være en grunn til at han ikke tør

Anonym poster: 63ed3e0a7ddd65e66faba1f44943df63

Gjest Lolita8
Skrevet

Altså, jeg fyller 21, han fyller 30. Så, ganske stor..

Ingen flere tips?

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

hvordan gikk det med deg og denne fyren da? :)

Anonym poster: a060395e9a8b2dc7da47aa2e6113147c

Gjest Lolita8
Skrevet

Jo, det skal jeg fortelle deg. Det gikk kjempebra, det kunne selvsagt gått bedre i og med at vi bare er venner nå, men! Vi hadde et par fine dates, men fant ut vi ikke passer som noe mer enn venner etterhvert :)

Venter enda på drømmemannen :D

Skrevet

hihi fine dates er jo koselig da :) ble det bare dates eller noe mer før dere fant det ut?

hvordan gikk du frem da? eller forsto han det bare? kanskje litt for personlig kanskje?

haha drømmemannen leter vi alle etter, må bare minske på kriteriene :P plutselig er han der :)

• Liker 1
Gjest Lolita8
Skrevet

Jeg slamret døra i ansiktet på han på jobb, og foreslo derfor en date som plaster på såret! :fnise: Vi var på tre dates, og det ble bare med pjusking og kos, ikke noe seksuelt! Så fant vi ut at det hadde blitt rart om viii skulle vært kjærester, så da fant vi ut at vi holder oss til å være venner! Har lekt cupid og ordnet han en date med en flott venninne av meg som er mye mer passende for han!

De forguder hverandre! Ordnet seg til det bedre, nå slipper jeg å gå rundt å sikle etter han ihvertfall!

Skrevet (endret)

Jeg er også spent på hvordan du gikk frem! :)

Edit; Wups, ser nå at du har svart :P

Endret av Tibbie
  • Liker 1
Skrevet

eh? hvorfor slamret du døren i ansiktet på han? hørtes ikke bra ut da...

om dates hjalp for å komme over det er han jo lett på tråden, hah

Og hvorfor hadde det vært rart om DERE ble kjærester? han var ikke god nok for deg

så du slengte han på venninnen din? eller? :P

2 uker-i-gangen-kjærest er vel ikke noe?

var jo en fin gest av deg da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også spent på hvordan du gikk frem! :)

Edit; Wups, ser nå at du har svart :P

Hun går frem med å slenge døra å trynet på folk! :P

Anonym poster: a060395e9a8b2dc7da47aa2e6113147c

• Liker 1
Gjest Lolita8
Skrevet

Det var jo da selvsagt et uhell, funket på å få i gang en samtale da. Ikke til å anbefale, til tross!

Det hadde vært rart fordi det var null gnist der når vi var sammen, det var koselig selskap, og bare det. Derfor ble det som det ble :)

Skrevet

haha digget fremgangsmåten (selv om det var et uhell) hahaha :fnise:

Den må jeg huske på. Har selv sånne dører som går begge veier på jobb :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...