Gå til innhold

Sykkelvogn - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe sykkelvogn, og leser diverse tester. Ser at prisen og kvaliteten varierer mye, men tenker at vi må opp i middels/høy prisklasse for å få ei vogn som vi og barna er komfortable med for at den skal bli brukt.

Den bør kunne gjøres om til trille (og kanskje pulk, men det er ikke noe krav).

Må ha god sikkerhet, demping og komfort, og plass til to barn.

Noen som har erfaringer eller anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med min cyckletrack, som jeg kjøpte på coop obs for to år siden! plass til to uten problemer!

kan ikke gjøres om til trille, men jenta mi har trivdes godt i den!

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med Nordic cab.

Kan gjøres om til trille og pulk. Plass til to barn og

du kan kjøpe til ekstra demping.

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med Nordic cab.

Kan gjøres om til trille og pulk. Plass til to barn og

du kan kjøpe til ekstra demping.

Har sett på den, men den er ganske dyr. Hadde kanskje håpet å finne noe brukt, men ser ingen på Finn.no ihvertfall.

Hvordan er liggestillingen? Vil gjerne ha rygg som kan legges ned når de sover.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med min cyckletrack, som jeg kjøpte på coop obs for to år siden! plass til to uten problemer!

kan ikke gjøres om til trille, men jenta mi har trivdes godt i den!

Ser for meg at det må være veldig praktisk å kunne gjøre den om til trille om man f.eks er på ferie, så slipper man å ha med vogn.

Hvordan er dempingen på denne?

Skrevet

Har sett på den, men den er ganske dyr. Hadde kanskje håpet å finne noe brukt, men ser ingen på Finn.no ihvertfall.

Hvordan er liggestillingen? Vil gjerne ha rygg som kan legges ned når de sover.

Du kan legge ryggen helt ned, men i bruksanvisningen står det at man ikke skal sykle med ryggen helt nede.

Den er ganske dyr og skal du ha pulk eller joggevogn må du kjøpe tillegg. Men som vanlig trille trenger du ikke noe ekstra.

Jeg liker også godt at det er hardt "gulv" . Har sett noen som bare ser ut til å ha stoff i bunnen.

Skrevet

Godt fornøyd med Croozer 2. Skulle jeg kjøpt noe dyrere så ville jeg kjøpt Chariot. De er dyre, men av en helt annen kvalitet enn det meste annet (Chariot har også pulkutstyr - forskjellen til Nordic Cab er at de har skikkelige ski, ikke bare slike plastski),

Skrevet

Tusen takk for erfaringer! :)

Du kan legge ryggen helt ned, men i bruksanvisningen står det at man ikke skal sykle med ryggen helt nede.

Den er ganske dyr og skal du ha pulk eller joggevogn må du kjøpe tillegg. Men som vanlig trille trenger du ikke noe ekstra.

Jeg liker også godt at det er hardt "gulv" . Har sett noen som bare ser ut til å ha stoff i bunnen.

Nå ser jeg at den ikke er veldig dyr, siden man kan velge mellom ulike pakker. Men den er tyngre enn de beste/dyreste. Hvordan er dempingen, og er den enkel å gjøre om til barnevogn/trille?

Gjest LilleLovely
Skrevet

Vi har nettopp kjøpt Chariot, har bare prøvd den èn tur men den fungerte veldig bra og både barn og voksne likte den! Den har masse tilleggsutstyr, kan brukes som trille/ joggevogn og har veldig god sittekomfort for to barn. Stødig og god sele som barna ikke kommer seg ut av;)

Sykkeltur med vogn er gøy, anbefales:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...