Gå til innhold

Tips til utdrikningslag (for mann)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Samboeren min skal planlegge et utdrikningslag for en mann på 30, men han sliter litt med å komme på noe bra. Derfor lurer jeg på om noen har tips/råd?

Strippere blir ikke aktuelt, det synes de alle er for "harry".

Det må helst være relativt rimelig, da de fleste som skal delta fremdeles er studenter. :)

Anonym poster: 70ffc7d567b8569b8e48c7c08d4cd106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville lurt ham litt! :P

Snekret i hop et hjemmespa for MENN.

Fotbad: Grønnsåpe og vann. Mål: Fjerne tåfisen.

Etterfulgt av.. negleklipp utført på seg selv.

Smøre inn kroppen med krem, balsam i håret, agurkskiver på øyne, ansiktsmaske- helst irrgrønn!! :P

Nippe til champagne. Kjøre på med dette i vel en times tid, evt en halvtime. Alt ettersom.

Hadde vært supert om hele gjengen som skal delta var med på spøken. Er han av rette typen ville dette vært morsomt, men ikke minst også en behagelig start på resten av dagen/kvelden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker og tenker, men får bare opp tulle-ting :P Jeg elsker å lure venner som jeg vet er med på det og tåler det ;)

Legger ved en link til noen tips som er klassiske og er funnet på klikk's sider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Www.ribadventure.no ikke kjempebillig, men dertil en suveren opplevelse med oslofjordens alleraller beste sjørøver-roy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Pub- til pubrunde/puborientering med quiz for å finne ut hvor man skal videre (evt ispedd noen spørsmål om brudgommen, brudeparet osv)? Funker selvsagt best i en storby med mange artige pub'er ;)

Grillkveld med gutta i en litt stor hage/på en hytte, med dartkonkurranse, crocket, utebowling med tomflasker, fotball, andre mulige aktiviteter, og selvfølgelig masse øl og god mat?

Sykkel- og telttur med diverse aktiviteter, mat, øl osv?

Hvis noen i kompisgjengen har - eller har tilgang til - firehjuling(er), er det utrolig morsomt å kjøre i f.eks sandtak eller på bane. Kan fikses uten store utgifter, hvis man har litt kontakter :)

Stripping syns de er harry, så det kan hende de også syns dette er harry, men aktmaling/akttegning? Finnes sikkert ei jente som stiller opp som modell uten at det trenger å koste noe. Trenger ikke være akt heller da, kan jo ha på noe sexy undertøy f.eks?

Magedanskurs! Det vil jo selvsagt være bare for å tulle med ham ;) Igjen - det finnes alltids ei jente de kjenner som kan stille opp og gjøre dette uten at det trenger koste noe.

God gammeldags vannkrig!! Med skikkelig store vanngevær osv. Billigere alternativ til paintball liksom ;)

Det var det jeg kom på sånn i farta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tandemhopp i fallskjerm. Ok, det er kanskje litt "standard" og noe "alle" gjør i dag, men det er faktisk helt fantastisk. (Bare pass på at seriøse klubber har en policy på at den som skal hoppe skal være informert på forhånd siden fallskjermhopping innebærer en viss risiko, så det er ikke mulig å gjøre det som en total overraskelse)

Anonym poster: 61aee436a51557f7cedadc7cf84cd863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tandemhopp i fallskjerm. Ok, det er kanskje litt "standard" og noe "alle" gjør i dag, men det er faktisk helt fantastisk. (Bare pass på at seriøse klubber har en policy på at den som skal hoppe skal være informert på forhånd siden fallskjermhopping innebærer en viss risiko, så det er ikke mulig å gjøre det som en total overraskelse)

Men så er det så dumt om noen dør. Ikke er det billig heller, de er som nevnt studenter.

Anonym poster: 39815e421a1d0c7fece52764b39f79f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men så er det så dumt om noen dør. Ikke er det billig heller, de er som nevnt studenter.

Ok, så ikke at det var studenter, men hopping behøver ikke bli så dyrt hvis det er flere som spleiser. Normalt er det jo bare brudgommen som skal gjøre noe "sprell".

Fallskjermhopping kan føre til død, men risikoen er ganske liten med moderne utstyr og erfaringen som tandeminstruktører har. Forutsetter da en seriøs klubb som tar sikkerheten på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, så ikke at det var studenter, men hopping behøver ikke bli så dyrt hvis det er flere som spleiser. Normalt er det jo bare brudgommen som skal gjøre noe "sprell".

Fallskjermhopping kan føre til død, men risikoen er ganske liten med moderne utstyr og erfaringen som tandeminstruktører har. Forutsetter da en seriøs klubb som tar sikkerheten på alvor.

Enig i at risikoen er liten, og dette med seriøse klubber. Men det er ikke mer enn et par år siden det var en ulykke med seilfly hvor brudgom døde. Jeg mener ikke at det er det samme, men jeg tenker at risikosport bør skje på eget initiativ utenom utdrikningslag. Tenk om noe skjer, hvordan er det å leve med for forlover som har arrangert det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...