Gå til innhold

hjelp!hvor få kjøpt blinkesko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten frøken som blir 4 neste uke, hun ønsker seg sååå slike blinkesko. Noen som vet hvor man får kjøpt i bergens området? Har hittil bare funnet på haaland sko. Men de var litt feil farger..hun ønsker seg gjerne rååsa, lilla, glitter++. Håper noen vet!! Haster litt :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dinsko, eurosko? De med ponnisko, ponnidager hos blabla.. jeg så de hadde senest i dag :)

Anonym poster: 4fe72f8b5ae2f83860c74e196374ba6e

Skrevet

Jeg kjøpte min lille prinsesses sko på Økonomi sko:) der har de nå blinkesko iallefall på Bergen storsenter!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte min lille prinsesses sko på Økonomi sko:) der har de nå blinkesko iallefall på Bergen storsenter!

Økonomisko er det, takk! Fikk jernteppe :ler:

Anonym poster: 4fe72f8b5ae2f83860c74e196374ba6e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte til både datteren min og sønnen min på Mani. Der har de utrolig fine og ganske rimelige til begge kjønn. De har også butikk bla. på Bergen Storsenter, så om du allikevel skal der ville jeg tatt turen innom :)

Anonym poster: ed0af6728e09d24b09120e3b5ee93d6a

Skrevet

Ok, men er det ok kvalitet på økonomisko? Er litt nøye på skovalg, skeptisk til kvaliteten der..vil at skoene skal sitte bra på.pleier som regel å kjøpe ecco sko, synes de er bra :)

Skrevet

Ja de forrige skoene med blink vi kjøpte der varte en god stund iallefall 3 sesonger:)(Vår, sommer og høst)

Skrevet

økonomisko har en del "egne" merker, som jeg ikke kjenner kvaliteten på. I tillegg har de kurante varer til lavere pris enn hos f.eks skoringen - vi var der i går, og det ble Merell sko på mannen min, Ponny sko på dattra mi og Geox på meg. Husker ikke hva guttungen fikk, det var et kjent merke det også.. Og totalt betalte vi ca 1300, hadde veldig flaks, for de hadde 25% på alt i hele butikken - men selv uten den rabatten hadde det blitt bra pris det..

Skrevet

Jeg var på Eurosko med 7-åringen min på torsdag, der blinket det rosa over "halve fjøla" i butikken ihvertfall ;)

Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt på Økonomisko, har bare dårlige erfaringer derifra (såler som løsner, hæler som det blir hull i, dårlig passform....)

Eurosko har i mange farger og varianter, som blinker:) Kanskje en hundrelapp eller to dyrere enn Økonomisko, men absolutt verdt det:)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke kjent i Bergen, men Geox er jo god kvalitet og de har blinkesko.

Anonym poster: 06118c0964355e60f45db6412520b0a3

AnonymBruker
Skrevet

Om man er opptatt av at skoene skal være gode for føttene kjøper man ikke blinkesko i det hele tatt, de er mye tyngre og stivere i sålen enn vanlige joggesko.

Anonym poster: 368c28a6acb15b7778570c1c241cf4c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mani!

Anonym poster: ed0af6728e09d24b09120e3b5ee93d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...