Snuppeluppen Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Hei! Vi skal gifte oss neste sommer, og har veldig lyst til å ha buffet bestående av forskjellige kald -og varmretter. Vi vil gjerne ha en blanding av "vanlige" retter og utenlandske/arabiske/afrikanske retter. Er det noen som har noen erfaringer eller tips til flinke og rimelige steder som leverer?
Snuppeluppen Skrevet 27. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2013 (endret) Ah, greit å ha med det. Vi bor rett ved Lillestrøm så vi er interessert i steder i eller i nærheten av Oslo/Akershus. Vi har ikke lokalet på plass enda og det kan fort hende at det ender opp med å være i Oslo, derfor går det ann å se litt rundt også. Endret 27. april 2013 av Snuppeluppen
BrudenMarthe Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Jeg er ikke så kjent i Oslo, så jeg prøvde å sjekke litt på nettet. Jeg fant Nobel Catering, vet ikke om det ligger i Oslo?
Snuppeluppen Skrevet 27. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2013 Jeg ser de har en avdelig i Skedsmo og det er jo i nærheten. Skal ta en titt der jeg! Er på en googlerunde har bare ikke kommet så langt enda. Tusen takk skal du ha!
BrudenMarthe Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 Jeg ser de har en avdelig i Skedsmo og det er jo i nærheten. Skal ta en titt der jeg! Er på en googlerunde har bare ikke kommet så langt enda. Tusen takk skal du ha! Skulle bare mangle!
CathFoto Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 Tipper at restauranter som Habibi og Sahara Beduin kan levere meze osv. Vet det ligger en afrikansk restaurant ved Hausmania, men om de gjør catering vet jeg ikke. Ellers har du sånn som Noah's ark som sikkert leverer tykisk. Og kom nå på at det er flere som har indisk catering.
Skybert Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Vi hadde Foodoccasion i vårt bryllup. Utrolig god mat til bra pris. Anbefales på det varmeste!
super-ida Skrevet 27. april 2013 #9 Skrevet 27. april 2013 Villa malla har fin buffet som jeg tror passer deres ønsker, men tror ikke de har catwring, men til gjengjeld en vakker location....
Snuppeluppen Skrevet 3. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2013 Tusen takk for mange kjempe fine alternativer! Jeg lurer på om vi ender opp med å bestille fra to forskjellige steder, en restaurant med den utenlandske maten og et cateringfirma for resten! Takk alle sammen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå