Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente jeg har "datet" i en mnd nå ca. Møtes ca. 1-2 ganger i uken og har da som regel sex. Hun overnatter hos meg og jeg overnatter hos henne.

I går spurte jeg hva hun skulle gjøre på kvelden. Da skulle hun til en "venn" å se film.

Jaja, det var vel det? Likte henne godt og kunne se for meg mere, men en skal vel være ganske naiv om en tror at film hos en guttevenn fredag kveld faktisk ikke er noe mer enn film... :(

Anonym poster: 1f697b0b59f35d94f2e5e2129673a516

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Vet hun at du har litt følelser for henne?

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk fullt mulig å se en film sammen med en guttevenn uten at det er noe mer enn det!

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Vet hun at du har litt følelser for henne?

kanskje ikke følelser, men hun vet at jeg liker henne godt. Hun har også spurt flere ganger om jeg ser andre jenter. Jeg antok bare at hun ikke traff andre fyrer. Slettet nummeret hennes i går og gadd ikke svare på noen av meldingene hennes i dag.

Anonym poster: edee8f6c2fee61ca8ffe6ae66417548d

Skrevet

Øh... mange jenter som har guttekompiser da... uten at det er noe mer... :S Ganske normalt!

• Liker 9
Skrevet

kanskje ikke følelser, men hun vet at jeg liker henne godt. Hun har også spurt flere ganger om jeg ser andre jenter. Jeg antok bare at hun ikke traff andre fyrer. Slettet nummeret hennes i går og gadd ikke svare på noen av meldingene hennes i dag.

Selvsagt er det fullt mulig at denne vennen bare er en venn og ikke noe mer.

Men slik du oppfører deg mister hun nok interessen for deg uansett.

• Liker 11
Skrevet

Herregud... Det er en VENN. Har du ikke venner selv? Hva hadde du tenkt om dama hadde dumpet deg fordi du skulle til en venn?

• Liker 3
Skrevet

Kun fordi hun var hos en kompis? Det synes jeg er å overreagere. Jeg har sett film med gutter som jeg ser på som venner uten at det har vært noe problem.

• Liker 7
Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg ville antatt det samme som deg, sorry.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær feig og bare kutt all kontakt; si til henne hvorfor du ikke vil snakke.

Anonym poster: 229cbd5474bd737b1f2e9f496dab11f4

• Liker 2
Gjest anonym
Skrevet

Jente jeg har "datet" i en mnd nå ca. Møtes ca. 1-2 ganger i uken og har da som regel sex. Hun overnatter hos meg og jeg overnatter hos henne.

I går spurte jeg hva hun skulle gjøre på kvelden. Da skulle hun til en "venn" å se film.

Jaja, det var vel det? Likte henne godt og kunne se for meg mere, men en skal vel være ganske naiv om en tror at film hos en guttevenn fredag kveld faktisk ikke er noe mer enn film... :(

Anonym poster: 1f697b0b59f35d94f2e5e2129673a516

Synes du tar for rask konklusjon her. Mulig hun tester deg?

Men jeg vil si en ting til alle her : dette er et typisk eksempel på at det er LURT å VENTE med sex til man vet litt mer hvor man står! Du har sett henne knapt en mnd ( dvs ca 4 uker, jeg gjentar, 4 uker! ) , tydeligvis hatt endel sex med henne allerede. Godt mulig hun liker deg siden hun spurte om du ser andre, men ingen av dere vet noe, og kanskje hun tar lett på det med sex, som mange dessverre gjør idag, nettopp derfor er det lurt å VENTE med sex, før man vet mer hvor man står!

Det siste jeg vil oppfordre deg til å gjøre ts , er : snakk med henne, vær ærlig!

AnonymBruker
Skrevet

Har en datter på 22 og hun har et par guttevenner som hun treffer og ser film med selv om hun er i et forhold. De har alltid vært vennene hennes og ikke noe mer. Jeg har også alltid hatt guttevenner som kun er venner.

For meg er det normalt å ha venner av begge kjønn.

Syns du er feig som ikke tør å ta en prat med jenta du liker. Skal du kutte ut og slutte å svare hver gang noe er vanskelig......Kommunikasjon er vel det viktigste i et forhold, uavhengig av hva slags forhold.....

Anonym poster: 4a573821896b436a15e548b680c6a646

• Liker 12
Gjest avocadoen
Skrevet

Vær en mann og ta deg en prat med henne i stedet for å oppføre deg på den måten du gjør.

Det er dessuten helt vanlig å ha kompiser selv når man er i forhold.

• Liker 6
Skrevet

Ja ta en prat med henne før du kutter henne ut.

Men er forøvrig enig i dine tanker om hva hun driver med. Hvis dere ikke har blitt enige om å være eksklusive, så har hun egentlig ikke gjort noe galt, men skjønner veldig godt at det er en turn-off og noe man kan droppe noen for! Men gjør det ordentlig :-)

Skrevet

Høres ut som om du er furten fordi hun ikke var sammen med deg.

Selvfølgelig kan hun ha guttevenner uten å ha sex med dem.

Er hun den eneste jenta du kjenner? Er det utelukket for deg å besøke en jente uten at dere er kjærester/har sex?

• Liker 8
Skrevet

Om jeg skulle hatt noe på gang med alle jenter jeg har sett film med en helg hadde jeg vært den verste rundbrenneren :D

• Liker 7
Skrevet

Om jeg skulle hatt noe på gang med alle jenter jeg har sett film med en helg hadde jeg vært den verste rundbrenneren :D

Haha, får jo nesten drømmer av å tenke sånn x)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Faen. Har sykt mange venninner som tydeligvis skylder meg sex.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Faen. Har sykt mange venninner som tydeligvis skylder meg sex.

Da hadde vel ikke madammen blitt så blid?

Anonym poster: 50c4bb0af11ff0fdf384f8325cc7f7a0

Skrevet

Oioioi, og dere menn sier vi kvinnfolk overreagerer... :fnise:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...