Gå til innhold

Farge på soverommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal pusse opp soverommet, og jeg trenger litt hjelp til hvilken farge jeg skal velge.

Har i dag hvit, i fargen refleksjon. Er veldig glad i hvit, men lurer på om jeg skal tørre å gå ut av hvit verden. Syns grå/lys grå er fint.

Hvilen farge har du, og hvilken farge vil du helst ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh+joy.jpg

Synes denne fargen er så fin. :) Stille og rolig, ikke noe "sprakende" og "bråkete" til når man skal legge seg. Bliss! Liker sånne sjø-farger. :)

Skrevet

Jeg ville hatt lysgrå/blå.

Skrevet

Beste fargen jeg hadde på soverommet var grønn. En dus grønnfarge som jeg dessverre ikke lenger husker eksakt hva het.

Skrevet

Vi har kalk og en fondvegg som er skyggeblå på vårt soverom. Fargene er fra Jotun. Veldig fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Oi, trodde det sto "Fange på soverommet"...

Anonym poster: 05d19c1e7949ad3e8864877a76dceff7

Skrevet

vi har akkurat pussa opp soverommet og det ble så utrolig fint med en dyp grå farge!

eller så er det fineste og mest beroligene fargen jeg har hatt er lilla faktisk! har aldri sovi så godt som når jeg hadde den fargen :)

Skrevet

Jeg har en litt rolig gulfarge. Rommet er nordvendt så jeg ville ha en litt varm farge. Det jeg ikke hadde forutsett var at den nyansen jeg har virker varm i lampelys (om vinteren), mens den faktisk virker litt kjølig i dags- og kveldslys om sommeren. Skikkelig blinkskudd, altså.

Skulle jeg gått for noe mer nøytralt så tror jeg kanskje jeg ville valgt en lys, litt varm grånyanse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...