AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Jeg innrømmer det: jeg vil så inderlig treffe en mann! Ikke en hvilken som helst mann så klart, men jeg blir veldig fort betatt/forelska. De siste mannfolka jeg har datet har vært herlige mannfolk, men etter noen måneder vil de ikke ha meg. De sier jeg er nydelig, snill og kjærlighetsfull, men de blir bare ikke forelsket i meg. De har vel antydet at jeg ville litt for mye for fort, og at jeg ikke har så veldig god selvtillit. Og det stemmer jo. Nå er jeg så lei av å bli såret, og jeg trenger hjelp. Hvordan får jeg bedre selvtillit? Hvordan tiltrekker jeg meg menn som ønsker forpliktelser og ikke bare sex? Hvordan kan jeg slutte å være så jævlig patetisk? Anonym poster: 7810e6bbf0004e13785185215fd5ee79
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Ts er 35.. Anonym poster: 7810e6bbf0004e13785185215fd5ee79
Ferny Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Haha! Hvordan bli mindre desperat ja. Og så er det en som foreslår at trådstarter skal møte en anonym bruker på KG hun ikke vet noenting om - bare at han er født i 1992. Ja, hvis hun går med på det - først da snakker vi VIRKELIG desperat. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Så desperat er jeg faktisk ikke TS. Anonym poster: 7810e6bbf0004e13785185215fd5ee79 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 Jeg er vel litt motsatt av deg. Selv om jeg har veldig lyst å møte en mann. Jeg møter bare ingen jeg har lyst på. Jeg tipper at du mangler litt stolthet. Selv er jeg ganske stolt. Vil ikke bli ydmyket og forkastet. Så jeg vil foreslå at du kanskje holder litt igjen. Kan du ikke spille litt likegyldig i den første fasen? Jeg tipper at du egentlig ikke er så forelska i hver og en av disse mennene, men heller i forelskelsen. Og når en mann skjønner at han egentlig ikke er utvalgt, så blir det ikke så spesielt. I hvert fall ville ikke jeg like å få en mann som hadde vært forelska i tre andre kvinner det siste året. Det virker veldig flyktig. Anonym poster: 48b3ac34b3b204b97157e2123899589b
Steinar40 Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 Sett av minimum 6 måneder til å bli godt kjente. Det forutsetter selvfølgelig at begge parter finner den andre attraktiv i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Tror det er viktig å bli fornøyd med sitt eget liv først. Sett pris på det du har, ta opp noen hobbyer. Ikke tenk at du trenger en mann i livet ditt, det er fint slik det er, men en mann er en hyggelig berikelse. Jeg tror jeg var litt som deg en stund, ville bare ha en mann, følte jeg oste desperasjon. Men jeg var også misfornøyd med jobb og livssituasjon. Så var jeg på besøk hos en venninne i en annen by, glemte alt om menn og bare hadde det gøy. Og møtte mannen i mitt liv. Poenget er egentlig at hvis jeg hadde datet ham tidligere hadde jeg muligens skremt ham vekk. Anonym poster: ac68d418d14a9dcd621be746061575b7 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #9 Skrevet 27. april 2013 Sett av minimum 6 måneder til å bli godt kjente. Det forutsetter selvfølgelig at begge parter finner den andre attraktiv i utgangspunktet. Nå er det jo ts som stadig blir avvist etter kort tid da. Anonym poster: ac68d418d14a9dcd621be746061575b7
Steinar40 Skrevet 27. april 2013 #10 Skrevet 27. april 2013 Nå er det jo ts som stadig blir avvist etter kort tid da. Anonym poster: ac68d418d14a9dcd621be746061575b7 Hvis hun setter av god tid til å bli kjente så føles det ikke så ille når det blir slutt heller. Spesielt ikke når det skjer fort. Verre er det når forventningene er altfor store altfor tidlig.
Nettinettet Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Jeg tror det er viktig å snu tankegangen og vise at du ikke vil ta til takke med hva som helst, slik du viser nå. Sett deg ned og tenk over hva du ønsker deg i en mann og hvordan du vil bli behandlet og virkelig se etter dette i de du treffer. Ikke la deg påvirke av illusjoner du skaper for de, men gi det tid og virkelig bli kjent med de. Det vil også gi dem mer respekt for deg fordi du ser din egen verdi. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #12 Skrevet 28. april 2013 Jeg tror det er viktig å snu tankegangen og vise at du ikke vil ta til takke med hva som helst, slik du viser nå. Sett deg ned og tenk over hva du ønsker deg i en mann og hvordan du vil bli behandlet og virkelig se etter dette i de du treffer. Ikke la deg påvirke av illusjoner du skaper for de, men gi det tid og virkelig bli kjent med de. Det vil også gi dem mer respekt for deg fordi du ser din egen verdi. Signerer denne. Når man er desperat så har man gjerne ikke roen til å vurdere hva man faktisk er ute etter, og å kjenne igjen dette hos folk. Nettopp fordi man vurderer omtrent "alle" på likt nivå,. Anonym poster: 7d782fd0471c2349feb7f13960dbfad8
Gjest Elissima Skrevet 28. april 2013 #13 Skrevet 28. april 2013 Jeg er enig i at du må være fornøyd med livet ditt før du har plass til en mann. Jeg har en venninne som er litt som deg, og for noen år siden var jeg også på samme måte. Men har lært meg å roe ned, og det er viktig å ikke finne seg i hva som helst, samtidig som at du ikke tar helt av med sms'er og kjærlighetserklæringer. Grunnen til at man blir skuffet er fordi man har feil/for høye forventninger til mannen. Bruk tid, still krav og prøv å ikke ta dating så seriøst når du møter noen. Du må stole på at du er bra nok som du er
Gjest JakeGreen Skrevet 28. april 2013 #14 Skrevet 28. april 2013 Vet du hva du ser etter i en mann da? For en stund tilbake tok jeg faktisk med meg noen blanke ark og en penn til favorittkafeen min. Der tilbrakte jeg noen timer hvor jeg virkelig gikk i detalj og tenkte over hva jeg ser etter i en kvinne, både for kortsiktige forhold, men særlig for moren til mine barn og kvinnen i mitt liv. Når du vet hva du ser etter og har en standard for mennesker du slipper inn i livet ditt, både for seksuelle og platoniske relasjoner, så er du automatisk mindre desperat og mer attraktiv. En mann eller kvinne med standarder er alltid attraktivt og den du er sammen med ønsker å vite at de ble valgt av en annen grunn enn at du tok det du fikk. Alt mange søker utenom seg selv, finner jeg i meg selv i rikelige mengder: sex, anerkjennelse, selvtillit, glede, lykke, selvfølelse, respekt, kjærlighet og så videre. Dette er nøkkelen for en god selvfølelse. Se litt innover og innse din egen verdi. Ikke søk deg selv hos andre. Kanskje vil du bli overrasket over hva du oppdager.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #15 Skrevet 28. april 2013 Tusen takk for mange fine svar! TS. Anonym poster: 7810e6bbf0004e13785185215fd5ee79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå