AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Man sier at man skal kunne holde en samtale når man jogger med riktig intensitet, men uansett hor sakte og rolig jeg jogger så har jeg ikke sjangs til å prate samtidig. Jeg puster og peser og høres ut som en bulldog der jeg løper. Hva i alle dager skal jeg gjøre for å få til å kunne prate mens jeg jogger? Anonym poster: 207ee9750abda7cf52f672cb3eafc494
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Hvor lenge har du drevet med jogging? Litt av og på i havannet år nå. Nettopp startet opp igjen, men mener jeg var sånn når jeg var i litt bedre form også. Men er det vanlig at man ikke klarer å jogge og snakke når man er utrent? Anonym poster: 207ee9750abda7cf52f672cb3eafc494
challenger Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Jeg klarer heller aldri å føre en samtale uansett hvor sakte jeg jogger. Derfor jogger jeg alene!
Lillemeg25 Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Jeg liker ikke å snakke når jeg jogger pga jeg peser så fælt . Jeg jogger alltid alene
Elanore Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 Jeg klarer heller ikke å snakke mens jeg jogger, men er i passelig tempo og i rasende god form likevel! Et mye bedre parameter for riktig intensitet ser du om du bruker pulsklokke. Da kan du venne deg til hva som er riktig for deg! Her må du riktignok justere litt etter hvor god form du er i og hvor vandt kroppen er til aktiviteten, men det gir deg full kontroll over hvor god innsats du gjør i forhold til kroppens nåværende form.
Kira-delta Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 Det tok litt tid før søsteren min og jeg klarte å holde en samtale under jogging. Vi klarte å jogge 1,5mil før vi begynte å holde samtaler med vanlige setninger. Men det tror jeg kom etter at vi begge fikk pulsklokker og fikk finpusset pusteteknikken.
Gjest *MaggieQ* Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 I og med at jeg ofte jogger intervaller så er det ikke mye rom for prating. Men så liker jeg å løpe alene med høy musikk. Jogger jeg rolig så kan jeg synge mene jeg jogger, så det går vel under kategorien at jeg også kan prate mens jeg jogger
OPIgirl Skrevet 29. april 2013 #9 Skrevet 29. april 2013 Jeg klarer heller ikke snakke når jeg jogger uansett hvor sakte det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå