Gå til innhold

Hvor selger de Harley Davidson sko i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor en får kjøpt HD sko er i landet?

Anonym poster: 3364d5b4cb8eedfe8630d08865f6a496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos Harley-Davidson forhandlerne :) Altså der de selger motorsyklene.

Stive priser, men bra kvalitet! Kan være MYE å spare på å handle fra eBay. Utvalget er enormt mye større der også.

AnonymBruker
Skrevet

Hos Harley-Davidson forhandlerne :) Altså der de selger motorsyklene.

Stive priser, men bra kvalitet! Kan være MYE å spare på å handle fra eBay. Utvalget er enormt mye større der også.

Vet du hva, jg fant en butikk som heter HD-House milwaukee eller hvordan en skriver hele det navnet, og der har de mye HD sko til damer, for under 1000lappen inkl frakt til norge!

Og nærmeste hd forhandler er vel 4-5 timer unna :(

Anonym poster: 642c203c538eafef899d1b45401c801c

Skrevet

Er en selger der inne som heter bootgodess eller noe sånt, jeg har bestilt fra dem noen ganger. De skriver ned prisen så man slipper litt lettere unna momsen her :)

AnonymBruker
Skrevet

Er en selger der inne som heter bootgodess eller noe sånt, jeg har bestilt fra dem noen ganger. De skriver ned prisen så man slipper litt lettere unna momsen her :)

http://stores.ebay.com/bootgoddess

det ser ikke ut som de har noe som helst til salgs? Er litt ny på ebay, hva tror du?

Skrevet

De har flyttet til bootgoddess.net ser jeg.

Ser bootgoddess har omtrent samme prisene som forhandlerne der borte, men oftest var de noe snillere på frakten.

Butikken du nevner har jo masse salg og god score, så det skal være sikkert og greit å handle fra dem :)

Skrevet
Zalando har, men de er ikke så altfor billige :).
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakket med butikken HD-house Milwaukee, og de kunne ikke skru ned frakta pga de er overvåket av myndihetene, blir de tatt for å sette ned frakta, kan de få store problemer :S

Men jeg kjøper likevel derfra, selv med nesten 40dollar i frakta, så blir det likevel billigere enn på zalando med salg =)

Jeg fant en masse fine feminine modeller på den siden, på zalando var de litt ja.. ikke så kule, men tusen takk for linken =)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt et par på Heppo (nå heter de footway), men de var ikke veldig biker akkurat. Kommer litt an på hvilken stil du er ute etter.

Anonym poster: 917c6f14d7cd0b5980b117e8c298c7e1

Skrevet

Be dem ikke inkludere frakten når de skal oppgi verdien på pakken da. Så slipper du betale moms på den også.

Det er moms på alt over verdi av kr200, derfor er det greit om selger skriver det litt ned. Men ikke alle gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...