Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker sko, men har ganske sær smak og finner ikke noe jeg liker i butikkene nå, lurer derfor om det er noen som har noen nettsteder og anbefalle hvor man får kjøpt kule sko.

Lurer også på om det er noen som vet hvor man kan få kjøpt støvletter til folk med kraftige legger.

Har så lyst på høye støvletter, men det er ikke så lett når man har vært tidligere fotballspiller.

:-) :-)

Skrevet

Jeg digger Lille vinkel sko... Men så er jeg glad i Campers jeg da. De selger de forøvrig på Design Forum også.

http://www.lillevinkelsko.no/

Hmm støvletter for kraftige legger er et problem som jeg også sliter med. ... Jeg får ofte ikke dratt opp glidelåsen over ankelen en gang fordi jeg har så høy vrist. Min løsning er å kjøpe støvletter med stretch i skaftet.

(Men man blir jo lei av de også da... )

Gjest Anonymous
Skrevet

En venninne av meg har problemer med kraftige legger. Hun har fortalt at Perti Palmroth nesten er de eneste hun kan kjøpe støvletter fra.

Hilsen Lille meg

Skrevet

På Grensens skotøymagasin fikk jeg kjøpt fine høye støvletter til fotballeggene mine. Spurte om de hadde noen modeller med ekstra vidt skaft, og de hadde opptil flere å velge mellom. Fikk akkurat slike jeg ville ha, i skinn, med akkurat passe høy hæl for meg, og på salg til halv pris attpåtil 8)

Skrevet

Skjønne!

Det hadde vært så kjekt å finne en IKKE stretch støvletter. Jeg kjøpt et par i USA hos Naturalizer, (med stretch), som har holdet ut utrolig bra, men kanskje neste vinteren kan jeg spare til noe luksus som denne websider....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...