Gå til innhold

edderkopp-middel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede nå rukket å hatt besøk av to edderkopper på en kortere periode, mot ingen i hele fjor. Derfor tenker jeg at jeg skal investere i et middel som forhåpentligvis får dem til å holde seg borte, blir nemlig hysterisk bare av tanken på de ekle krypene. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det inne? Beste tipset jeg har for å holde edderkopper unna er rett og slett å vaske.

Flyttet inn i ei leilighet der jeg fikk besøk av edderkopper både titt og ofte, men da jeg klarte å somle meg til å vaske den skikkelig, slik vegger-tak, så så jeg ikke mere til dem.

Gjest Roskva
Skrevet

Jeg hater også de ekle krypa, jeg våger ikke gå ned i kjelleren p.g.a. dem en gang :S

Men sånn ellers i huset utenom vasking, har jeg funnet ut at det der insektmiddelet funker veldig bra...Radar tror jeg det heter. Har brukt det på vegger, dører og vinduer (ja, jeg er helt hysterisk) ;) men det har faktisk funka veldig bra!

Koster litt, men varer noen uker :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Permetrin funker som fy. Spray rundt vinduene på utsiden, rund verandadøren, på verandaen og ved inngangspartiet.

Anonym poster: d0a4b068c5b35f6363f2cec806a05978

Skrevet

Permetrin funker som fy. Spray rundt vinduene på utsiden, rund verandadøren, på verandaen og ved inngangspartiet.

Anonym poster: d0a4b068c5b35f6363f2cec806a05978

Fikk tips om denne på KG i fjor, og gikk fra edderkopphelvete rundt terassene, inngangsdør etc til å se INGEN på seks uker. Så sprayet jeg igjen. Ingen fler dukke opp. Fantastisk. To runder med permetrin holdt edderkoppene unna hele sommeren! :) plugget også i en sånn stikkontakt-edderkoppjager, aner ikke om den gjorde noe forskjell, men skadet sikkert ikke. Jeg er livredd edderkopper, så er helt frelst!!

Skrevet

Hvor får man kjøpt Permetrin? :)

Hos meg holder det ikke å vaske. Terrassen min er bygget slik at den er et Eldorado for edderkopper, så der vrimler de. Ved inngangsdøra ved hovedinngangen er det ALLTID fuktig og kjølig.

Om kvelden trekker de inn til meg hvor det er lyst. :sur:

Skrevet

Hvor får man kjøpt Permetrin? :)

Hos meg holder det ikke å vaske. Terrassen min er bygget slik at den er et Eldorado for edderkopper, så der vrimler de. Ved inngangsdøra ved hovedinngangen er det ALLTID fuktig og kjølig.

Om kvelden trekker de inn til meg hvor det er lyst. :sur:

Kjøpte min på Jernia :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte sånn greie du har i støpselet som skal jage bort edderkopper med en lyd vi ikke hører.

Har allikevel hatt edderkopper... Så den fungerer ikke her iallefall.

Men, skal se om jeg finner sånn Permetrin!!!!

Syns edderkopper bare skulle dødd ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...