Gå til innhold

Ønsk meg lykke til!

Anbefalte innlegg

Gjest LadySizz
Skrevet

Skal ivei å kikke på en leilighet imorgen,som jeg tror er perfekt for meg :D

I alle fall utifra hva han fortalte om plassen. Akkurat passe stort,lov til å ha dyr så får endelig hjem min elskede pusekatt,prismessig veldig overkommelig og mer enn nok sentralt for meg :D

Egentlig hater jeg å jakte boplass,men det er litt gøy også.. Spennende,for man vet aldri hva som møter seg når man kommer og ser :)

Og det beste av alt,det var DE som kontaktet MEG,så det er ingen andre som skal ivei å se på den :D :D

Så send meg lykkeønskninger folkens,og kryss det som krysses kan :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk :D

Hold oss oppdatert på om det går bra da! :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Hold oss oppdatert på om det går bra da! :)

Det skal jeg gjøre. Skal dit til kl.18 imorgen,så det dukker nok opp en oppdatering på kvelden :)

Forstår ikke hvorfor men jeg gleder meg så masse,men har bare en så god følelse :)

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Skal dit til kl.18 imorgen,så det dukker nok opp en oppdatering på kvelden :)

Forstår ikke hvorfor men jeg gleder meg så masse,men har bare en så god følelse :)

Alltid spennende å finne sitt nye hjem! :strix:

Gjest LadySizz
Skrevet

Alltid spennende å finne sitt nye hjem! :strix:

Det er bra sikkert. Også for tiden bor jeg til en kompiss,men kjenner det begynner å gå meg litt på nervene,så det er en viktig faktor det også :P

Har funnet ut at voksne mennesker kan kun bo sammens om de er i ett forhold. Om man er venner så blir det feil,uansett.. I alle fall for min sin del :)

Gjest LadySizz
Skrevet

Forresten,hva gjør dere for å "selge" dere inn til nye leietakere? Noen tips jeg kan ta med meg? :)

Skrevet

Ljokke til! You can do it!

Gjest LadySizz
Skrevet

Ljokke til! You can do it!

Satser på det ;)

Skrevet

Om utleier er en enslig mann, prøv dyp utringning og miniskjørt? :P

Gjest LadySizz
Skrevet

Om utleier er en enslig mann, prøv dyp utringning og miniskjørt? :P

Hehe,du tror det er så enkelt ja? :P

Nei det skjer nok ikke,og han er en eldre herre med kone,så tror ikke jeg hadde scora mange poeng til kona om jeg hadde dukket opp i et slikt antrekk :P

Skrevet

Men du hadde nok fått full pott hos han og om han er sjefen i huset så hadde du vel vært sikra? :P

Gjest LadySizz
Skrevet

Det ble leilighet på meg!! :D Overlykkelig :)

• Liker 4
Skrevet

Gratulerer så mykje! :kristin: Åh, merker jeg gleder meg til det er min tur :P

Gjest LadySizz
Skrevet

Gratulerer så mykje! :kristin: Åh, merker jeg gleder meg til det er min tur :P

Takk :D Det var herlig å få det i boks. Livet blir litt rotete når man bor hos andre,bedre med sin egen plass :)

Er du på utkikk etter boplass du også? :)

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med ny leilighet :) Og da var vi ferdig med denne tråden, neste takk!

Anonym poster: 306786e7f788243441fc4f0144638a35

Gjest LadySizz
Skrevet

Gratulerer med ny leilighet :) Og da var vi ferdig med denne tråden, neste takk!

Anonym poster: 306786e7f788243441fc4f0144638a35

Har du noen problemer du vil dele med oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...