Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag var jeg til vurdering på sykehuset, for å få fjerne all løshuden på magen.

Og det fikk jeg. Jippi! :-)

Da kommer jeg til spørsmålet mitt, for de skal henvise meg til volvat i Oslo, jeg lurer på om de er kjent for å være flinke og om det er lang ventetid der.

:-) :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Jeg venter på å bli innkalt til konsultasjon på Volvat, fastlegen min sa de var flinke der.

Skrevet

Det siste året har jeg bare vært på Volvat hvis jeg har trengt å gå til lege.

Og jeg er veldig fornøyd!

Alt under samme tak, ikke noe særlig ventetid og veldig flinke leger.

Det koster, men verdt det!

Gjest dooris
Skrevet

Til Momo

Jeg er midt i en slankeprosess, og regner med at det blir ca 50 kilo mindre av meg når jeg er ferdig. Jeg har tenkt mye på hvordan magen vil bli seende ut når jeg er ferdig. Regner med at den blir ganske slapp i huden selv om jeg trener ca 5 ganger i uken. Jeg ønsker å stramme opp huden når målet er nådd.

Hvordan gikk du frem for å bli vurdert på et sykehus, regner med at du måtte via fastlege? Nå vet jeg jo ikke om det er overvekt/fødslser eller andre ting som gjør at du skal fjerne løshud, men jeg lurer bare på hvordan helsevesenet stiller seg til slike operasjoner. Gikk det greit for deg, eller måtte du stå på for å få dette gjennom?

Skrevet

Jeg skal få fjernet løs hud fordi jeg var stor som en elefant på magen når jeg gikk gravid også får jeg det på grunn av at jeg får eksem i hudfolden.

Jeg spurte fastlegen min, og han sendte henvisning til sykehuset, tok 4-6 uker så fikk jeg time på sykehuset, og etter og ha vært inne hos legen i 5 min var det avgjort at jeg fikk operasjon. Så for meg var det veldig enkelt.

Regner vel nesten med at det må gå for deg og, hvis du går ned 50 kg, for da blir det sikkert ganske mye løshud. Men vet ikke hvor strenge de er.

:-) :-)

Skrevet

Man får det dekker om det er mer en tre til fire cm løshud tror jeg, hadde mange sånne oprasjoner på kirurgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...