YoyoMa Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Så en dritdeilig dame med den knullbare rumpa igår, men turte ikke sjekke henne opp. Tenker at neste gang jeg ser noen jeg synes er fine skal jeg bare gå rett opp, si jeg synes hun er pen, gi henne nummeret og si at hun bare kan ringe meg om hun har lyst til å finne på noe en gang. Høres det ut som en plan? 2
Ferny Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Jeg har datet (og ble sammen med) en som bare sjekket meg opp tilfeldig. Han syklet forbi, men snudde og slo følge med meg i stedet (sykt random). Så spurte han om nr mitt. Det kan funke om du ikke gjøre det på en creepy måte. Men ikke gi henne nr ditt. Spør om hennes. Høyere terskel for å sende mld selv, enn å takke ja til en invitasjon. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Jeg ville satt mer pris på å få et tlfnr enn å bli bedt om det. Tviler på at jeg ville gitt ut nummeret mitt til en random fyr på gata. Anonym poster: ea57d2fdcc9009aec5784448551e6d1d 5
YoyoMa Skrevet 27. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2013 Men ikke gi henne nr ditt. Spør om hennes. Høyere terskel for å sende mld selv, enn å takke ja til en invitasjon. Tror jeg bare gir mitt nummer. Blir nok for skummelt for de fleste å gi sitt eget nummer til en ukjent.
Ferny Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Tror jeg bare gir mitt nummer. Blir nok for skummelt for de fleste å gi sitt eget nummer til en ukjent. Mer skummelt enn for deg å gi ditt til henne? Hehe.
Gjest Beano Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 (endret) Så en dritdeilig dame med den knullbare rumpa igår, men turte ikke sjekke henne opp. Tenker at neste gang jeg ser noen jeg synes er fine skal jeg bare gå rett opp, si jeg synes hun er pen, gi henne nummeret og si at hun bare kan ringe meg om hun har lyst til å finne på noe en gang. Høres det ut som en plan? Så romantisk Gi henne nr. ditt og ikke be om hennes. Tviler på at du kommer til å få den ellers. Husk - det er viktig å fremstå som selvsikker og bestemt selv om du ikke føler du er det. Og ikke vær altfor påtrengende. Hvis hun sier nei, betyr det nei. Endret 27. april 2013 av Beano 2
YoyoMa Skrevet 27. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2013 Så romantisk Gi henne nr. ditt og ikke be om hennes. Tviler på at du kommer til å få den ellers. Husk - selvtillit er veldig viktig å fremstå som selvsikker og bestemt selv om du ikke føler du er det. Og ikke vær altfor påtrengende. Hvis hun sier nei, betyr det nei. Er den rompa på bilde din? Uansett, jeg har tenkt å gå frem sånn "hei. jeg synes du er pen og håper du har lyst til å finne på noe en dag" også gi henne nummeret mitt avhengig av reaksjonen hennes
Gjest Beano Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Er den rompa på bilde din? Uansett, jeg har tenkt å gå frem sånn "hei. jeg synes du er pen og håper du har lyst til å finne på noe en dag" også gi henne nummeret mitt avhengig av reaksjonen hennes Neinei. Fant den på Google. Når det gjelder en slik situasjon tror jeg at det alltid er best å begynne med small-talk. Tror hun kan bli lett satt ut om du plutselig yter at du synes hun er pen og vil ta henne med ut. Du kan for eksempel spørre henne om hjelp til å finne et sted eller noe sånt. ''Hei, vet du hvor x ligger?'' ''Skal ditt for å kjøpe maling (eksempel) siden jeg skal pusse opp rommet mitt. BLABLA....'' Så kan du spørre om hun bor i området også bare lar du samtalen flyte og forhåpentligvis vil hun bli komfortabel nok til å ville gå på date med deg. 1
Sommee Skrevet 28. april 2013 #9 Skrevet 28. april 2013 Så en dritdeilig dame med den knullbare rumpa igår, men turte ikke sjekke henne opp. Tenker at neste gang jeg ser noen jeg synes er fine skal jeg bare gå rett opp, si jeg synes hun er pen, gi henne nummeret og si at hun bare kan ringe meg om hun har lyst til å finne på noe en gang. Høres det ut som en plan? Dette var ikke i området rundt Bislett fredag kveld??
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #10 Skrevet 28. april 2013 Så romantisk Gi henne nr. ditt og ikke be om hennes. Tviler på at du kommer til å få den ellers. Husk - det er viktig å fremstå som selvsikker og bestemt selv om du ikke føler du er det. Og ikke vær altfor påtrengende. Hvis hun sier nei, betyr det nei. Selvsikker og bestemt ja. Dette har jeg aldri forstått. Hvorfor skal dere damer alltid overtales? Hvis dere likevel vil treffe ham igjen, hvorfor må han da være bestemt? Hvorfor denne fascinasjonen for å føle seg mindreverdig, uten fri vilje? Anonym poster: 3d02eeb54217ae4d3118c51219986130
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Jeg synes ikke han må være selvsikker og bestemt. Han kan gjerne være litt sjenert, bare han får sagt det han skal si. Anonym poster: 828e7d437b9419e7790df6000959a46a
Ferny Skrevet 28. april 2013 #12 Skrevet 28. april 2013 Dette var ikke i området rundt Bislett fredag kveld?? Da var det i så fall meg han så. Hahaha! 1
Gjest Beano Skrevet 28. april 2013 #13 Skrevet 28. april 2013 Selvsikker og bestemt ja. Dette har jeg aldri forstått. Hvorfor skal dere damer alltid overtales? Hvis dere likevel vil treffe ham igjen, hvorfor må han da være bestemt? Hvorfor denne fascinasjonen for å føle seg mindreverdig, uten fri vilje? Anonym poster: 3d02eeb54217ae4d3118c51219986130 Det er ikke for å føle meg mindreverdig. Jeg bare liker en mann som vet hva han vil ha.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #14 Skrevet 28. april 2013 Det er ikke for å føle meg mindreverdig. Jeg bare liker en mann som vet hva han vil ha. Så hvis en mann ikke er bestemt så vet han ikke hva han vil ha? Anonym poster: 3d02eeb54217ae4d3118c51219986130
Gjest Beano Skrevet 28. april 2013 #15 Skrevet 28. april 2013 Så hvis en mann ikke er bestemt så vet han ikke hva han vil ha? Anonym poster: 3d02eeb54217ae4d3118c51219986130 Selvfølgelig ikke! Det er bare en egenskap jeg liker hos en mann.......
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #16 Skrevet 28. april 2013 Folk i Norge er elendige på å sjekke opp damer Anonym poster: 98d6d1cec7fbd5d22d2b0cff264aade7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #17 Skrevet 28. april 2013 Folk i Norge er elendige på å sjekke opp damer Anonym poster: 98d6d1cec7fbd5d22d2b0cff264aade7 Heldigvis. Anonym poster: bc45e3000cef38ec194bef6e3b75a8cd
Gud Skrevet 28. april 2013 #18 Skrevet 28. april 2013 Tror jeg bare gir mitt nummer. Blir nok for skummelt for de fleste å gi sitt eget nummer til en ukjent. De som er interessert gir deg nummeret sitt. Hvis de ikke er interessert gir de det selvfølgelig ikke, men da er det heller ikke noe poeng at de får nummeret ditt. 1
PanLi Skrevet 28. april 2013 #19 Skrevet 28. april 2013 Jeg vet ikke om selvsikker og bestemt alltid er det beste, det kommer vel an på hvilke damer du går etter. Jeg ble forsøkt sjekket opp på bussen i fjord sommer. En **veldig** pen mann satt seg ned og pratet med meg, og spurte etter nr mitt like før han skulle av. Jeg ble helt forfjamset, og sprurte om jeg kunne få hans isteden (fordi, som nevnt over, jeg ikke ville gi ut nr mitt til en tilfeldig mann på bussen). Jeg sende ham aldri noen melding. Mest fordi jeg ble usikker på om dette var noe han drev med ofte - siden han nettopp virket så selvsikker og målrettet. Kanskje dumt av meg å la den sjansen passere...men.. Også håper jeg jo han prøver seg igjen med andre!! Jeg avviste han ikke fordi han ikke var interessant, men fordi jeg tenkte han var "in a different league", rett og slett...
Gjest Elissima Skrevet 28. april 2013 #20 Skrevet 28. april 2013 Jeg har ikke turt å date menn som gjør sånn. For jeg tenker at de er desperate og gjør det med alle pene jenter de ser. Ble sjekket opp i USA på matbutikken av alle steder.. Han sa bare "You're beautiful, wanna go for a coffee?" Det syns jeg var rart. Hadde nok ikke funka på lokale rema'n her i Norge altså.. Var også en bygningsarbeider i England som sjekket meg opp, det var litt søtt egentlig. Han jobbet på nabohuset og sa han hadde lagt merke til meg og syntes jeg var pen. Men jeg dro ikke på date, syntes det var flaut. Men kan jo hende du blir heldig ts 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå