Gjest Celine Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 hei! dette er veldig merkelig, men må høre om det er fler som har opplevd dette. Jeg hadde en flørt, vi holdt på og var så å si sammen for 2 år siden..og jeg ble veldig glad og dødsforelsket i denne gutten. Har mange gode minner med han, og han er en av de få jeg ikke helt klarer å glemme.... Jeg har ny kjæreste nå og er glad i han og alt det der..men dette er bare en gutt jeg liker å tenke tilbake på som et godt minne, av en eller annen merkelig grunn! Kunne aldri tenkt meg å bli sammen med han..han var ikke den type gutt, men han var veldig sjarmerende og kjekk. Han har også ny kjæreste nå. Idag så jeg plutselig at han hadde slettet meg som venn på facebook, og jeg skvatt nærmest litt...hva betyr det at han gjør det? at han hater meg, eller fortsatt er bitter/bryr seg? hmm...han er fortsatt venn med mine venninner han så å si ikke kjenner, synes det er merkelig. Hvorfor gjør han dette? hjelp..og hvorfor føler jeg det slik? noen som har kjent på dette?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Han har vel fått seg dame og sletter vekk alle ex-knallkompiser. Vanlig det. Anonym poster: 7b0ca1137fbb41f4a4eda4a8b96c93f0 1
Mynona Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Kanskje han ryddet opp i vennelista og slettet alle han ikke har kontakt med eller gidder å ha kontakt med? Jeg gjør det stadig vekk. Det betyr slett ikke at jeg hater de jeg sletter - bare at jeg ikke lenger ser noen grunn til å være venner med de på facebook, fordi vi strengt talt ikke er venner IRL.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Damen hans er kanskje ikke fornøyd med at han har sine x-er på vennelisten sin. Du har kjæreste nå så jeg syntes du burde slutte å dagdrømme om x-en. Det er dårlig gjort for kjæresten din. Anonym poster: 65e491b15fd53bde8bb97852cc98ba7f
Ferny Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Jeg sletter tidligere flørter etter en viss tid dersom vi ikke fremdeles treffes som venner eller bekjente. Noen ekskjærester kan jeg ha, men det er fordi de betydde noe mer for meg.
Gjest Raindrops Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 Det betyr mest sannsynlig absolutt ingenting.
Gjest Celine Skrevet 27. april 2013 #7 Skrevet 27. april 2013 Det er jo ikke neo galt i å ha en x eller en man har holdt på med på facebook så lenge man har en god tone med de på en vennskapelig måte...det har min nåværende kjæreste, og han ser ingen grunn i å slette de. Jeg er egt enig i det, har ikke slettet noen av mine heller, men mine xer blokkerer/sletter meg..og jeg synes det er litt rart! føler jo det må være en grunn.
Gjest gjest Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Det er jo ikke neo galt i å ha en x eller en man har holdt på med på facebook så lenge man har en god tone med de på en vennskapelig måte...det har min nåværende kjæreste, og han ser ingen grunn i å slette de. Jeg er egt enig i det, har ikke slettet noen av mine heller, men mine xer blokkerer/sletter meg..og jeg synes det er litt rart! føler jo det må være en grunn. Kanskje du opptrer flørtete selv om du ikke er sammen med dem. Jeg har aldri forstått hvorfor man skal ha en eks eller tidligere flamme som venn på fb. Ikke rart mange forhold ryker idag, alle skal ha døra åpen... Gå videre, du har en kjæreste, det er jo han du skal fokusere på!
Ferny Skrevet 27. april 2013 #9 Skrevet 27. april 2013 Det er jo ikke neo galt i å ha en x eller en man har holdt på med på facebook så lenge man har en god tone med de på en vennskapelig måte...det har min nåværende kjæreste, og han ser ingen grunn i å slette de. Jeg er egt enig i det, har ikke slettet noen av mine heller, men mine xer blokkerer/sletter meg..og jeg synes det er litt rart! føler jo det må være en grunn. Grunnen er vel at de fokuserer på å gjøre det mest rette i fohold til jenten de er sammen med NÅ. Mange som blir usikre av ekser/eksflørter på facebook. Synes det er modent gjort å lukke dørene bak seg på den måten. Det betyr at de velger å utelukkende bruke energien sin på personen de er sammen med NÅ, og ikke alle mulige andre jenter fra fortiden. Ut av syne ut av sinn. Sånn fungerer det for mange! Det finnes nok av de mennene som stadig tar kontakt med gamle flammer på sms og facebook. Liker bilder og sender frekke meldinger. Og dette til tross for at de er i et nytt forhold. Sletter han eksen, så er han mest sannsynlig av den mer reale sorten. *Tommel opp!*
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #10 Skrevet 27. april 2013 Jeg sletter også eks-flørter, ekskjærester beholder jeg for da har man et annet forhold. Jeg gjør det ikke av hensyn til kjæresten, men en flørt føler jeg ikke for å hakontakt med i ettertid. Anonym poster: 8ae92386ec4c2daf63f95d5b29d7217d
Neket Skrevet 27. april 2013 #11 Skrevet 27. april 2013 Jeg slettet en fyr nylig pga han hadde giftet seg. Vi hadde en felles venn bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå