Gå til innhold

Blitt gravid, mannen vil ikke ha sex lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er relativt nygift og gravid med første barn. Virker som mannen min føler at han har gjort sitt, for nå er han overhodet ikke interessert i sex. Ble gravid for 5 mnd siden og ingen sex etter det, sier han er sliten, stresset, osv. Syntes dette er veldig trist, siden jeg har minst like mye lyst som før.

I tillegg har jeg sett på tlf hans at han har kontakt med sin gamle venninne/elskerinne gjennom flere år, så dette gjør meg ekstra bekymret. Hun bor i utlandet så jeg tviler på at de har møttes.

Hører folk sier at sexlivet gjerne blir dårligere etter fødsel, så da lurer jeg virkelig på hvordan det skal gå med vårt..Noen tips til hva som foregår, evt hvordan jeg skal ta det opp med han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er relativt nygift og gravid med første barn. Virker som mannen min føler at han har gjort sitt, for nå er han overhodet ikke interessert i sex. Ble gravid for 5 mnd siden og ingen sex etter det, sier han er sliten, stresset, osv. Syntes dette er veldig trist, siden jeg har minst like mye lyst som før.

I tillegg har jeg sett på tlf hans at han har kontakt med sin gamle venninne/elskerinne gjennom flere år, så dette gjør meg ekstra bekymret. Hun bor i utlandet så jeg tviler på at de har møttes.

Hører folk sier at sexlivet gjerne blir dårligere etter fødsel, så da lurer jeg virkelig på hvordan det skal gå med vårt..Noen tips til hva som foregår, evt hvordan jeg skal ta det opp med han?

Vet ikke hvor vanlig dette er, men mener at endel menn ikke har lyst å ha sex når dama er gravid, at det rett og slett ikke tenner dem. Det jeg tror er viktig , om man er gravid eller ikke, hvordan har forholdet deres vært tidligere? Du skriver dere er gift. Da må det vel være sterke følelser hos begge, en vilje og tro på hverandre?

Du sier at han har hatt kontakt med sin tidligere elskerinne, at du fant det på tlf hans. Stoler du på mannen din?

Du må jo snakke med han! Om sex-livet, om han går bak ryggen din. Kommuniser med han!

Var barnet planlagt?

Skrevet

Vet ikke hvor vanlig dette er, men mener at endel menn ikke har lyst å ha sex når dama er gravid, at det rett og slett ikke tenner dem. Det jeg tror er viktig , om man er gravid eller ikke, hvordan har forholdet deres vært tidligere? Du skriver dere er gift. Da må det vel være sterke følelser hos begge, en vilje og tro på hverandre?

Du sier at han har hatt kontakt med sin tidligere elskerinne, at du fant det på tlf hans. Stoler du på mannen din?

Du må jo snakke med han! Om sex-livet, om han går bak ryggen din. Kommuniser med han!

Var barnet planlagt?

Er klar over dette med at noen ikke tenner på gravide, men det gikk tre mnd fra jeg fant det ut selv til jeg fortalte det, han ville ikke ha sex i denne perioden heller. Vi har vært sammen i mange år før vi giftet oss, etter at jeg hadde mast om det i 3-4 år. Nå begynner jeg å lure på om jeg har presset han inn i noe han ikke vil 100 %, selv om barnet var planlagt og vi er godt voksne begge to. Må snakke med han ja, men er litt redd for å virke anklagende..

Skrevet

Du må bare stå på ditt, si at du trenger pikk, han er mannen din og må gi deg det.

Skrevet

Hvorfor skal han ha kontakt med denne tidligere elskerinnen?

Gjest Gjest 1
Skrevet

Er klar over dette med at noen ikke tenner på gravide, men det gikk tre mnd fra jeg fant det ut selv til jeg fortalte det, han ville ikke ha sex i denne perioden heller. Vi har vært sammen i mange år før vi giftet oss, etter at jeg hadde mast om det i 3-4 år. Nå begynner jeg å lure på om jeg har presset han inn i noe han ikke vil 100 %, selv om barnet var planlagt og vi er godt voksne begge to. Må snakke med han ja, men er litt redd for å virke anklagende..

Mener du at du maste om at dere skulle gifte dere? Eller fridde han?

Var han sammen med elskerinnen før han møtte deg, eller i en periode der det f.eks var slutt mellom dere?

Det er jo ikke bra hvis han nå har kontakt med henne, og at han avviser deg seksuelt...

Er han en type jeger? At han liker å ta initiativ?

( mange gjester her nå, men var jeg som svarte deg først, så kaller meg Gjest 1 )

AnonymBruker
Skrevet

det kan jo være at han faktisk snakker sant når han sier at han er sliten å stresset osv. mange menn mister jo sexlysten når de er slitne/stresset :)

du må nok snakke med han:)

Anonym poster: 136572aa89a8840ed0df953a00ca2b0d

AnonymBruker
Skrevet

og til deg som lurte på hvorfor han skulle ha kontakt med sin gamle elskerinne. det er jo fullt mulig å være venner med gamle elskerinner og gamle ekser, uten at det trenger å bety noe ! :)

Gjest molecules
Skrevet

Har du tenkt at han kanskje er stresset over tanken av at han snart skal ha barn?

Skrevet

Slutt å gå over bekken etter vatn.

Skrevet

og til deg som lurte på hvorfor han skulle ha kontakt med sin gamle elskerinne. det er jo fullt mulig å være venner med gamle elskerinner og gamle ekser, uten at det trenger å bety noe ! :)

Om det hadde vært tilfelle så hadde Ts vært klar over vennskapet, og det ville vært irrelevant i denne situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Kan være han er bekymret for å skade barnet hvis dere har sex. Er han stor? Nedentil altså.

Anonym poster: 15fac8f997dbed9e1bd32bd202c6e6b4

Gjest anonym
Skrevet

Å ha kontakt med en tidligere elskerinne, er nettopp det, en person man hadde sex med, så skjønner godt at ts er bekymret! Noen er så tolerante altså, naive..."det trenger ikke bety noe"....Jiiises..Når han hadde sex med henne før, hva tror du han nå prater med henne om? Været???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...