Gå til innhold

PCen sier at det trådløse nettverkskortet har problemer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

PCen sier at det trådløse nettverkskortet har problemer og gir ikke tilgang til nettet, men jeg har internettilgang via det samme nettet på en annen enhet. Hva gjør jeg?

Anonym poster: 17abe8baccb30241e25a7e4f30afe7b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du skriver hva som er problemet. Løsningen er vel å kjøpe et nytt nettverkskort noe som ikke pleier å koste så mye. Men jeg antar det er snakk om en laptop så da vet jeg ikke hvor mye det vil komme på.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du skriver hva som er problemet. Løsningen er vel å kjøpe et nytt nettverkskort noe som ikke pleier å koste så mye. Men jeg antar det er snakk om en laptop så da vet jeg ikke hvor mye det vil komme på.

TS kan prøve med et usb netterkskort, de koster ikke stort. Deaktivere det gamle, og prøve med det nye. Virker det ikke da heller, er det ikke kortet som er feil med.

Anonym poster: 87945c6d126da9aa5d15ed04f187f05f

AnonymBruker
Skrevet

Betyr det at nettverkskortet sitter i selve PCen? Jeg trodde det var routeren. :P Men PCen er bare et år gammel og jeg har hatt dette problemet av og på hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Betyr det at nettverkskortet sitter i selve PCen? Jeg trodde det var routeren. :P

Hvordan skulle ellers pcen kommet seg på nett? Magi?

Men PCen er bare et år gammel og jeg har hatt dette problemet av og på hele tiden.

Du kan prøve en ting til, slette kortet fra enhetsbehandling (om du ikke vet hva enhetsbehandling er, google det). Når pcen starter på nytt vil den reinstallere driverne.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skulle ellers pcen kommet seg på nett? Magi?

Du kan prøve en ting til, slette kortet fra enhetsbehandling (om du ikke vet hva enhetsbehandling er, google det). Når pcen starter på nytt vil den reinstallere driverne.

Det har jeg prøvd, men problemet kommer tilbake.

Skrevet

Lyst å fortelle oss om det er en laptop eller en stasjonær pc det er snakk om?

Lettere å komme med noen konkrete hjelp da, tror eg, kanskje, nesten, sikkert ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe laptop.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...