AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Jeg har noen lilla arr på knærne og føttene(gnagsår), og jeg tror det kommer av at jeg har solt meg kort tid etter jeg fikk sårene/arrene. Nå er det snart sommer, beina skal frem, og det ser ikke spesielt flatterende ut... Finnes det noen hudpleieprodukter som bleker arr(mener jeg har sett dette), og som faktisk fungerer? Har ikke penger til laser og dyre behandlinger dessverre, men vil så gjerne få de bort(få bort lillafargen da). Har alltid tenkt at sol bleker arr, men det er kanskje ikke før arrene er ferdig "leget", eller hva jeg skal si. På forhånd takk! Anonym poster: 35fb30d99f056f48c38f39bf1d983967
Minya Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Det er vanlig at ferske arr ser lilla ut, så arrene dine er ikke ferdig leget, om det går an å si det om arr. Vanligvis fader de til hvit eller nesten gjennomsiktig etter hvert, men det varierer veldig hvor lang tid det tar. Sår er forskjellige, huden din reagerer forskjellig på arrdannelse på forskjellige steder på kroppen, og ingen mennesker har samme type arrdannelse. Du kan prøve å smøre arrene med en god fuktighetskrem, og bruke littegranne bodyscrub for å øke blodsirkulasjonen i området, men det vil ta den tiden det tar.
Elanore Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Hadde noen sånne på beina en gang... Tok 2-3 år og så var de borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå