Gå til innhold

Tror typen nasker... Fra meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket at ting forsvinner når typen er på besøk. Det er bare småting: en eske med te, et par av mine øl, pålegg, håndklær, kniver, gafler, kjøkkenredskap generelt. Da han kom på fredag hadde jegbhelt ny dusjsåe, nå er den halvfull bare 1 døgn etter. Han må ha fylt på en annen flaske? I forrige uke tok han tydeligvis med seg en ekstra dorull?!? Hadde 4, brukte 1, men hadde bare 2 da han dro...

Hva faen?! Jeg skjønner ingenting. Mannen er snill og god og har nok av penger, mer enn meg!

Typen er 25, jeg er 20. Han er ferdigutdannet og er i ny ganske godt betalt jobb. Jeg studerer fortsatt men har ganske grei inntekt på grunn av jobb. Vi bodde sammen tidligere, men han måtte flytte til ny by på grunn av jobben og vi har avstansforhold til jeg kan flytte etter studiene.

PS: når jeg er hos han finner jeg faktisk mine ting der og han nekter da jeg påpeker det. Han sier han hadde samme bestikk før vi flyttet sammen og at han hentet det fra loftet og jeg vet det er ljug.

Anonym poster: a65f98f108a55009eedac1d90729dfdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så merkelig. Stjele en dorull?? :fnise: Han er nok kleptoman.

• Liker 8
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Kanskje han tror det er hans ting siden dere bodde sammen?

AnonymBruker
Skrevet

er vell sikkert ikke verre enn at han bare låner tingene :) kanskje han faktisk bare vil ha noen ting som er dine, hjemme hos seg selv, slik at han føler det er litt din plass også !:)

kan jo være så enkelt som at han bare er flau over det, og derfor nekter.

jeg hadde nok ikke brydd meg om det var min kjæreste:P hadde selvfølgelig vært noe annet om dere var kunn venner, da hadde jeg nok begynt å lure:)

Anonym poster: 158d9440d6aebe7bd7106d133dc1cbf2

Skrevet

Haha! Først trodde jeg at han kanskje hadde tatt med seg det eller det fordi dere jo er kjærester og det er deres ting. F.eks om man er sliten og ikke gidder å dra på butikken er det jo greit å ta med seg en dorull såslipper man. Men er jo vanlig å si ifra om- og ihvertfall ikke NEKTE når du påpeker det!

Hadde en sånn kjæreste tidligere, men der gikk det i småpenger eller større lapper hvis han trodde han kunne komme unna med det. Det ble alltid nektet for. Og jeg fant etterhvert ut at det ikke var det eneste han løy om.

Synes faktisk du bør revurdere forholdet pga dette, mest fordi han nekter for å ha gjort tingene du nevner. Virker ikke som det er noen vits i å prate med han om det hvis han bare kommer til å lyve.

Skrevet

er vell sikkert ikke verre enn at han bare låner tingene :) kanskje han faktisk bare vil ha noen ting som er dine, hjemme hos seg selv, slik at han føler det er litt din plass også ! :)

jeg hadde nok ikke brydd meg om det var min kjæreste:P hadde selvfølgelig vært noe annet om dere var kunn venner, da hadde jeg nok begynt å lure:)

En halv flaske såpe for eksempel?? Som "minne om" kjæresten? HAHAHAHAHA!

Jeg tror han er kleptoman eller veldig gjerrig (eventuelt begge deler).

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

er vell sikkert ikke verre enn at han bare låner tingene :) kanskje han faktisk bare vil ha noen ting som er dine, hjemme hos seg selv, slik at han føler det er litt din plass også ! :)

Virkelig? Før eller siden slipper jo ts opp for kniver, gafler, skjeer og andre ting. Skal hun stjele det tilbake fra typen, da, eller sende melding om at hun ikke får laget eller spist mat fordi han "låner" ting?

Tror nok jeg ville plukket systematisk med meg alt som var mitt neste gang jeg var der, så når jeg kom hjem gitt han en (og kun en) sjanse til å tilstå og komme med en full og detaljert forklaring. Om han hadde nektet eller bortforklart ville jeg bare dumpet han. Enten er han virkelig snål, eller så har han et problem og kommer før eller siden til å komme i klammeri med loven.

Anonym poster: 18ac72c75bb8a914891090a3a007622b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En halv flaske såpe for eksempel?? Som "minne om" kjæresten? HAHAHAHAHA!

Jeg tror han er kleptoman eller veldig gjerrig (eventuelt begge deler).

han kan jo ha dusjet hos henne? og lånt såpen hennes. kjenner flere jeg som bruker UNORMALT mye såpe når de dusjer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da normalt å spørre om å få ta med seg en dorull eller såpe, i mitt hode iallefall, man stjeler ikke. Og det er forskjell på å låne såpe når man dusjer og ta med seg bestikk uten å spørre (stjele altså), hvorfor stjele bestikk hvis man allerede har det hjemme? Og hvorfor nekte hvis det er et lån?

Jeg tipper at han er gjerrig eller kleptoman ja, siden han nekter.

Jeg hadde og dratt hjem til han og tatt mine ting tilbake. Men trur ikke at jeg hadde stolt på han igjen så lenge han ikke der og da hadde innrømt at han faktisk er kleptoman og under behandling for det, eller kan bekrefte noen uker senere at han har begynt med behandling for det.

Anonym poster: 96a11f830dfea9b2f95bc0a6d299a32c

• Liker 4
Skrevet

Slutt å gå over bekken etter vatn.

Skrevet

han kan jo ha dusjet hos henne? og lånt såpen hennes. kjenner flere jeg som bruker UNORMALT mye såpe når de dusjer.

Hva da med bestikket, håndklene sine og alt det andre hun finner hun finner hjemme hos kjæresten sin?

AnonymBruker
Skrevet

Mannen er snill og god og har nok av penger, mer enn meg!

Anonym poster: a65f98f108a55009eedac1d90729dfdb

Selvsagt har han det, nå har du funnet ut hvorfor :fnise:

Anonym poster: 35e4e7be950d977ce01990a611a104bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som eksen min. Jævlig gjerrig og "svindelaktig" rogalending. Hadde det ikke vært for at typen din er 25, hadde jeg mistenkt at det var han. ;) Han nasket både fra meg og sine samboere i kollektivet han bodde i: Mat, dusjsåpe - you name it. Han pleide også å "låne" penger fra meg eller vennene sine, men de så vi aldri noe til. Jeg levde på studielån, mens han hadde god inntekt. Anbefaler deg å stikke!

Anonym poster: 7bc2628e9bf0e3cef41c4cb23dbbe76c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kleptomani.

Anonym poster: ac79fb38df92530dc6dea2a234138852

Skrevet

Tell i det minste bestikket ditt og konfronter han med det. La vær å bruke det i mellomtiden slik at du er helt sikker. Deretter dumper du ham, selvfølgelig.

Skrevet

Kanskje han tror det er hans ting siden dere bodde sammen?

Dorullene og dusjsåpa også? Hehe :)

Skrevet

Har en bekjent som er kleptoman. Er litt slitsomt, men også litt morsomt å legge ut "feller", f.eks. noen mynter i vinduskarmen på badet. Er alltid noe som mangler når han er på besøk.

Skrevet

Måtte le litt når jeg leste dette, stjele en dorull, bestikk og halv-flaske dusjsåpe.. men egentlig er det jo ikke gøy, hvis dette stemmer har han jo et problem av et eller annet slag.. Om det er noe han kan gjøre noe med (f.eks. kleptoman) så gi han en sjanse til å rydde opp i problemene sine, hvis du virkelig tror han er verdt det. At en mann har et problem betyr ikke at man må løpe, slik andre har skrevet her. Kan være en fantastisk mann, som bare må jobbe litt med seg selv. :-) (ps. mannen min bruker unormalt mye shampoo, mye mer enn meg. og jeg har langt hår, han har måne ;) )

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...