Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at damer setter stumpen i været når kjæresten kommer på besøk?

Når jeg kommer på besøk til henne så tar det bare noen få minutter før hun "bøyer seg ned for å hente noe" og så blir hun stående der et par sekunder slik at jeg skal forstå hva hun vil. Det blir sex med en gang når hun gjør dette. Men er det normalt at damer gjør det, eller er dama mi bare litt ekstra klar? :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

av og til har vi en bøye og plukke funksjon tilgjengelig når vi skal hente ting som er undre kne-nivået ja. Av og til så plukker vi noe fra høye steder også,bare som det er sagt

Anonym poster: 5a9570368b92284773c68a56bc3deca7

• Liker 8
Skrevet

av og til har vi en bøye og plukke funksjon tilgjengelig når vi skal hente ting som er undre kne-nivået ja. Av og til så plukker vi noe fra høye steder også,bare som det er sagt

Men hun gjør det bevisst slik at jeg skal se på rumpa hennes... Hun har sagt det selv :P Hun får jo min oppmerksomhet med en gang, så det virker på meg ihvertfall :P Jeg bare lurte på om andre damer også gjør sånn, eller om det bare er henne?

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg har andre måter å tenne mannfolk på.

Anonym poster: 2f239691ca5b44ab83a7d386c815fffc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hun gjør det bevisst slik at jeg skal se på rumpa hennes... Hun har sagt det selv :P Hun får jo min oppmerksomhet med en gang, så det virker på meg ihvertfall :P Jeg bare lurte på om andre damer også gjør sånn, eller om det bare er henne?

Vær så snill ikke bli sint nå,men jeg forstår ikke hvorfor du lurer på det. Selvfølgelig er det noen som gjør det og andre ikke. Er det fordi du syns kjæresten din merkelig? eller er det et genialt triks jeg burde ha med meg videre?

forsåvidt kunne jeg treng tips fra kjæresten din om hvordan man gjør det sexy nok,jeg er så klønete :P

• Liker 7
Skrevet

Gjør hun dette veldig ofte? Jeg kan tenke meg at det er noe jeg kan gjøre av og til for å få oppmerksomheten hans, men syntes det er litt merkelig hvis hun gjør det hele tiden. Blir du ikke lei av det samme trikset?

Skrevet

Vær så snill ikke bli sint nå,men jeg forstår ikke hvorfor du lurer på det. Selvfølgelig er det noen som gjør det og andre ikke. Er det fordi du syns kjæresten din merkelig? eller er det et genialt triks jeg burde ha med meg videre?

forsåvidt kunne jeg treng tips fra kjæresten din om hvordan man gjør det sexy nok,jeg er så klønete :P

Jeg spør om andre damer også gjør dette fordi jeg lurer på det er jeg som gjør dama mi så kåt at hun bøyer seg ned og viser rumpa hver gang jeg kommer på besøk :P

AnonymBruker
Skrevet

Gjør hun dette veldig ofte? Jeg kan tenke meg at det er noe jeg kan gjøre av og til for å få oppmerksomheten hans, men syntes det er litt merkelig hvis hun gjør det hele tiden. Blir du ikke lei av det samme trikset?

lei av samme trikset? jeg gjør ingenting annet enn å vise litt hud og vi er klare :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hun gjør det nesten hver gang jeg kommer på besøk.. Om jeg blir lei av det? Nei, jeg liker det veldig godt. Blir jo sex med en gang hun gjør det :P

Skrevet (endret)

lei av samme trikset? jeg gjør ingenting annet enn å vise litt hud og vi er klare :fnise:

Ja, kan tenke meg at spenningen vil forsvinne etterhvert om det er hennes fremste metode å få han kåt. Det er sikkert sexy, men litt variasjon skader ikke :) Men TS liker det tydeligvis godt så det er vel ingen behov for variasjon ennå.

Endret av Beano
Skrevet

helt normalt! har alltid praktisert dette!

Skrevet

Om man skal bøye seg og plukke opp noe prøver man jo å gjøre det litt mer elegant eller i dette tilfellet sexy enn om man hadde vært alene:-)

Skrevet

Jeg gjør ikke det. Med mindre jeg faktisk MÅ plukke opp noe som har falt i gulvet.

Gjest Mandalas
Skrevet

Har hun sett for mye på Sex og Singelliv eller lignende serier? ;)

Skrevet

helt normalt! har alltid praktisert dette!

Ok,da er hun ikke alene.. Greit å vite :)

Skrevet

Har hun sett for mye på Sex og Singelliv eller lignende serier? ;)

Hun ser på slike jenteserier ja, er det der det kommer i fra? :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan finne på å gjøre det, men det er mer sånn "ååååå, så lang tid det tar å finne en truse i den nederste skuffen etter at jeg har dusjet".

Anonym poster: 1e20a2a7044c5c224d2d719f6673eea8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør om andre damer også gjør dette fordi jeg lurer på det er jeg som gjør dama mi så kåt at hun bøyer seg ned og viser rumpa hver gang jeg kommer på besøk :P

Du gjør nok henne kåt, eller så vil hun ha seg noe. Det er ihvertfall ikke noe nytt nei, de fleste jenter gjør det. Når de blir litt eldre lærer de seg flere triks :)

Og ikke fordi rumpa henger, for jeg snakker om eldre som rumdt 20+, når de ikke er jenter lengre.

Anonym poster: 068f5f926721bee9a3c2788fae5a625f

Skrevet

Jeg kan finne på å gjøre det, men det er mer sånn "ååååå, så lang tid det tar å finne en truse i den nederste skuffen etter at jeg har dusjet".

Anonym poster: 1e20a2a7044c5c224d2d719f6673eea8

Kult :P

Skrevet

Du gjør nok henne kåt, eller så vil hun ha seg noe. Det er ihvertfall ikke noe nytt nei, de fleste jenter gjør det. Når de blir litt eldre lærer de seg flere triks :)

Og ikke fordi rumpa henger, for jeg snakker om eldre som rumdt 20+, når de ikke er jenter lengre.

Anonym poster: 068f5f926721bee9a3c2788fae5a625f

Ok, hun er min første kjæreste så jeg har ikke så mye å sammenligne med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...