AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 Hvor ofte møter dere noen fra nettdating før dere bestemmer dere for å ikke møtes mer? Nå snakker jeg ikke om de man skjønner fort at man ikke har kjemi med. Jeg mener det er dumt å gi opp for fort. Det er sjelden det sier pang med en gang mener jeg. Likevel finnes det en grense man må sette om det ikke er noe mer der og gå videre. Nå har jeg møtt en fyr to ganger. Det er hyggelig, han er hyggelig og vi snakker sammen i tre-fire timer uten at det blir pinlige pauser. Likevel føler jeg ikke noe mer enn det, men hva kan man forvente etter to ganger... Så hvor ofte møter dere samme person før dere ikke gir det flere sjanser? Anonym poster: e362db798f0d8cbfb659b928f4050dc0
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Hvis dere har det så hyggelig sammen ville jeg gitt det mer tid. Det er jo ikke alltid at følelsene kommer med en gang. Jeg avslutter datingen når jeg vet helt sikkert at denne personen inne er min type, men det er jo umulig å si hvor mange dates som skal til. Anonym poster: 0c434e5f8359eee8080a8a4120b0e441
Gjest winston Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 Om det er en jeg liker godt kan jeg gjerne treffe over uker/mnd for å se om det utvikler seg. Men egentlig vet jeg ganske raskt om det kan bli noe mer. Virker som mange menn har dårligere tid, men så har de kanskje ikke så behov for bare å være venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå