Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker25
Skrevet

Jeg er en hente på 24 år som har akkurat gjort det slutt med kjæresten min som jeg har vært sammen med i litt over 1 år. Nå kjenner jeg på et stort savn og en stor usikkerhet om jeg har gjort det riktige valget. Har vært usikker i lengre tid om det er han jeg har lyst å dele framtiden med, gifte meg med, få barn med osv. Vi er ganske ulike med tanke på interesser, holdninger til visse ting. Likevel kan jeg aldri se for meg at jeg vil finne noen jeg føler meg så trygg på, som jeg kan stole fult på og som vil elske meg sånn som han gjør. Jeg er så utrolig glad i han, samtidig som disse ulikhetene våre gjør meg usikker på fremtiden vi vil få. Nå ville han at vi skulle flytte sammen. På en måte vil jeg det og prøve og se om det fungerer, på den andre siden føler jeg det er feil når jeg har disse tankene. Det endte med at jeg tok det opp i går og gjorde det slutt. Nå føler jeg meg bare forferdelig og usikker om jeg har gjort det riktige. Noen som kan kjenne seg igjen i dette og som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si til han at du ikke vil flytte inn med han ennå, men at du vil fortsette å være sammen med han.

Anonym poster: 6ec491ca90bcdce155fa98b6bd684a71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...