AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Skrevet 27. april 2013 http://www.aftenposten.no/kultur/tv/TVNorge-kutter-Temptation-Island-6556634.html#.UXuCwL9WI_o Noen som vil ha tilbake dette programmet? Anonym poster: 93024889eba672784b2414ec705e67aa
challenger Skrevet 27. april 2013 #2 Skrevet 27. april 2013 Åh det programmet husker jeg! Når man tenker over det i dag var det jo et helt fantastisk latterlig konsept da. Om å gjøre å få folk til å være utro liksom, kanskje en grunn til at det ikke ble noe mer?
spørsmålstegnet Skrevet 28. april 2013 #3 Skrevet 28. april 2013 Åh det programmet husker jeg! Når man tenker over det i dag var det jo et helt fantastisk latterlig konsept da. Om å gjøre å få folk til å være utro liksom, kanskje en grunn til at det ikke ble noe mer? Jeg visste ikke at det var en norsk versjon av det, men husker såvidt den amerikanse versjonen. Gikk vilt for seg Jeg tenker at det må ha vært mange "venner" som meldte seg på, som utga seg for å være kjærester.. for å leve i et paradis for en periode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå