Gå til innhold

"Du må ikke være selvhøytidelig"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva vil det si å ikke være selvhøytidelig? Hva er en selvhøytidelig person? En som tar sitt eget liv seriøst?

Det er en på Match som sier at hun krever at en potensiell partner ikke er selvhøytidelig. Jeg tar jo mitt eget liv veldig seriøst, og er opptatt av å gjøre de rette tingene. Jeg tenker aldri: det er ikke så farlig med meg. Og jeg liker ikke når folk mobber og rakker ned på meg. Er jeg selvhøytidelig?

Anonym poster: 9197e78cd11156d43ce6e65be43e2a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mine øyne er selvhøytidelighet mangel på selvironi. Man tar seg selv så høytidelig at man ikke kan le av seg selv. En egenskap jeg ikke setter særlig høyt, i hvert fall..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er selvhøytidelighet mangel på selvironi. Man tar seg selv så høytidelig at man ikke kan le av seg selv. En egenskap jeg ikke setter særlig høyt, i hvert fall..

Enig.

Og hvis verden raser lett om ikke alt skulle gå etter planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er for eksempel håpløs til å snakke i forsamlinger. Men i stedet for å le av hvor klønete jeg er, tar jeg meg sammen og forsøker å forbedre det.

Anonym poster: 64a5b5a8807a239d34de7a4144183dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hva vil det si å ikke være selvhøytidelig? Hva er en selvhøytidelig person? En som tar sitt eget liv seriøst?

Det er en på Match som sier at hun krever at en potensiell partner ikke er selvhøytidelig. Jeg tar jo mitt eget liv veldig seriøst, og er opptatt av å gjøre de rette tingene. Jeg tenker aldri: det er ikke så farlig med meg. Og jeg liker ikke når folk mobber og rakker ned på meg. Er jeg selvhøytidelig?

Anonym poster: 9197e78cd11156d43ce6e65be43e2a11

De fleste mennesker klarer å skille mellom mobbing og vennskapelig erting.

Dersom du ikke klarer det så er det et tegn på at du er selvhøytidelig.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...