AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #1 Del Skrevet 27. april 2013 Hva vil det si å ikke være selvhøytidelig? Hva er en selvhøytidelig person? En som tar sitt eget liv seriøst? Det er en på Match som sier at hun krever at en potensiell partner ikke er selvhøytidelig. Jeg tar jo mitt eget liv veldig seriøst, og er opptatt av å gjøre de rette tingene. Jeg tenker aldri: det er ikke så farlig med meg. Og jeg liker ikke når folk mobber og rakker ned på meg. Er jeg selvhøytidelig? Anonym poster: 9197e78cd11156d43ce6e65be43e2a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 27. april 2013 #2 Del Skrevet 27. april 2013 I mine øyne er selvhøytidelighet mangel på selvironi. Man tar seg selv så høytidelig at man ikke kan le av seg selv. En egenskap jeg ikke setter særlig høyt, i hvert fall.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 27. april 2013 #3 Del Skrevet 27. april 2013 I mine øyne er selvhøytidelighet mangel på selvironi. Man tar seg selv så høytidelig at man ikke kan le av seg selv. En egenskap jeg ikke setter særlig høyt, i hvert fall.. Enig. Og hvis verden raser lett om ikke alt skulle gå etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #4 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg er for eksempel håpløs til å snakke i forsamlinger. Men i stedet for å le av hvor klønete jeg er, tar jeg meg sammen og forsøker å forbedre det. Anonym poster: 64a5b5a8807a239d34de7a4144183dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 27. april 2013 #5 Del Skrevet 27. april 2013 En som er digger seg selv sier det til sjenerte mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lincoln Skrevet 27. april 2013 #6 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Hva vil det si å ikke være selvhøytidelig? Hva er en selvhøytidelig person? En som tar sitt eget liv seriøst? Det er en på Match som sier at hun krever at en potensiell partner ikke er selvhøytidelig. Jeg tar jo mitt eget liv veldig seriøst, og er opptatt av å gjøre de rette tingene. Jeg tenker aldri: det er ikke så farlig med meg. Og jeg liker ikke når folk mobber og rakker ned på meg. Er jeg selvhøytidelig? Anonym poster: 9197e78cd11156d43ce6e65be43e2a11 De fleste mennesker klarer å skille mellom mobbing og vennskapelig erting. Dersom du ikke klarer det så er det et tegn på at du er selvhøytidelig. Endret 27. april 2013 av Lincoln 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winston Skrevet 27. april 2013 #7 Del Skrevet 27. april 2013 At du tør å drite deg ut, og kan le av deg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå