Gå til innhold

Under tynn vårdress?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har banet ditt under tynn vårdress i barnehagen nå? Det er 10-12 varmegrader her midt på dagen i sola...

Anonym poster: 80450cb8e1340d807580d7feb4e19e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg har bare en body og en bomull strømpebukse, holder fint her hvertfall :)

Skrevet

Her har de ulldressen (tjukk ulldress fra name it) på under fortsatt. Men her om dagen hadde de bare vanlig genser, strømpebukse og bukse under, men da var det vel 17 grader eller noe sånt.

Gjest Marmot
Skrevet

Om det ikke blåser har han bare ullundertøy på, men blåser det lar de være å kle av bukse og genser først. Han er en varm gutt, de andre ungene i barnehagen har mer klær på ser jeg, så jeg er glad barnehagen klarer å tenke individuelt.

Skrevet

Kun ett lag med klær under vårdress i 10-12 grader her.

AnonymBruker
Skrevet

Hittil har det ikke vært like varmt her, så det har vært strømpebukse, body og et tynt fleece-sett. Vi var ute i dag, og da holdt det med strømpebukse, body og en tynn joggebukse. Vi kan ikke bruke ull pga allergi/eksem, så det blir vanlig bomull.

Anonym poster: 7473c00cddd5377c0f52d397cba03aae

Skrevet

Om barnet foretrekker å sitte i sandkassa eller ellers på marka ute kan det være lurt med en joggebukse over ullstilongsen. Marka er kald selv om lufta er god og mild.

• Liker 1
Skrevet

Mine har strømpebukse og body, så tynn ulldress og så vårdress. Ca 7-8 varmegrader for tida.

Skrevet

Slike overganger mellom årstidene kan være litt vanskelige når det gjelder å bestemme hva slags klær som barna skal bruke i barnehagen. Jeg pleier å anbefale å fortsette å ha et skift med ull, eller fleece som mellomlag i barnehagen sånn i tilfelle. Ellers så går det sikkert fint med ullundertøy under vanlige klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...