Gå til innhold

Jeg er ganske sikker på at han er/var utro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen var ute en tur, og la igjen paden sin hjemme hos meg, og jeg laget mat så jeg brukte den som spotify, plutselig pep det inn melding, og som vane snur jeg meg for å se (pader har annerledes meldingslyd, så visste egentlig ikke at det var en melding, tenkte det var en app eller dårlig batteri) Han har sånn simkort ting i den, det visste jeg heller ikke om....

Hvertfall, så der er det en melding fra en jente jeg vet hvem er. Han har sovet hos henne mens jeg og han var sammen men han sa det ikke skjedde noe. Valgte å tro han...

Siden jeg ikke kan stoles på og sikkert er verdens værste kjæreste går jeg vidre oppover i meldingene, også fordi han sa de ikke hadde kontakt mer.. Der hadde han spurt om de kunne ha sex og om han kunne overnatte (DETTE VAR ET SJOKK, FORDI DET VAR IKKE DEN HISTORIEN JEG FIKK SERVERT)

Greia er at vi hadde en pause, og jeg fikk ikke sett datoen, så det kan hende det var fra den tiden, men uansett.... Drittsekk.

Siden dette ble jeg jo bare enda mer sur og nysgjerrig og fant fort ut at hun var ikke den eneste han på denne tiden prøvde å ligge med. Han hadde også tilbudt en jente å være hos han i påskeferien, noe jeg ikke ante NOE om, og spurt henne ofte om de kunne prate på skype og sånn...

Blir helt kvalm, satt ut. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre noe.. Vet ikke hva... Vil liksom ikke fortelle at jeg gikk gjennom meldingene hans, for jeg har aldri gjort det før, og respekterer egentlig privatliv.. :(

Så jeg kom opp med en unnskyldning om at noen kompisen min hadde møtt på byen hadde fortalt han det, så jeg spurte han. Da ble kjæresten RASENDE på meg, og gikk helt i "Gjør hva du vil, jeg gir faen", "Du burde stole på meg, ellers er ikke forholdet våres vert noe", "Jeg vet ikke hva jeg vil"... Blir så rasende og sur og sint... Vil ikke miste han, vil ikke fortelle om meldingene. Ga han egentlig denne dekkhistorien for at han hadde en sjanse til å legge kortene på bordet og forklare meg hva som skjer...

Helt uventet. Faen ass.

Anonym poster: da8ca39347da1052db370d424a90efab

Videoannonse
Annonse
Gjest vilma2000
Skrevet

Det som er problemet i sånne saker er at uansett hva andre råder deg til å gjøre så klarer du ikke å følge dem. Tro meg, jeg har vært i den samme situasjonen og jeg klarte ikke å høre på andre enn hans idiotiske unnskyldninger og dermed sløste jeg bort fire år av mitt liv. Forlat han. Han er en drittsekk du ikke kan stole på. Han kommer aldri til å forandre seg og du kommer aldri til å stole på han igjen og derfor kommer dere bare til å krangle. Dere vil ha noen få hyggelige stunder der alt føles perfekt, men så kommer det frem flere løgner og flere unnskyldninger.. Ønsker deg masse lykke til:)

• Liker 9
Gjest vilma2000
Skrevet

"WE WERE ON A BREAK!"

Nå lo jeg. Favoritt-quote fra friends

Skrevet

Kronisk løgnhals, sånne mennesker er ikke spytt verdt...

Gjest anonym90
Skrevet

Huff så kjipt! Jeg gjorde noe litt lignende for litt siden. Satt og så på noen bilder fra ferien jeg og han hadde vært på på hans data, og kom over en haug med bilder av han og eksen noe som gjorde meg ganske fortvilet. Følte meg slem som hadde gått igjennom album etter album for bare å bli mer og mer lei meg over at han ikke hadde slettet dem.

Jeg bestemte meg for å ta det opp med han og sa at jeg beklaget at jeg hadde vært uetisk og gått igjennom hans personlige ting, men at jeg hadde det og hadde blitt veldig lei meg. Han er tidenes engel og responderte med en haug beklagelser, at han ærlig hadde glemt dem, slettet dem med en gang og sa at jeg aldri skulle føle ubehag ved å bruke hans ting og at ingenting skulle være skjult for meg - mitt er ditt.

Selv om det ikke var kult, tror jeg det er lurt å være ærligom det. Grunnen til at du i det hele tatt gikk innpå mld var jo fordi han fikk en mld der og da og du så at her er det noe tvilsomt og noe han hadde løyet om (siden de liksom ikke hadde kontakt). Får vondt på dine vegne at han har skrevet at han ville ha sex med henne! Du har godt grunnlag for å mene han er utro og han burde virkelig forklare hvorfor han har skrevet sånn om det ikke stemmer. Å leke med tanken på utroskap er ikke sinnsykt mye bedre enn å fakisk gjør det, syns jeg da.

Så, jeg syns du skal puste dypt og være ærlig, ellers gir du han rom til å lyve ved å si at "kompisen" var løgneren. La han svare for seg og ta beslutningen om han er verdt det etter du har hørt hva han har å si!

Lykke til!!

Skrevet

Til deg over her om bilder.

Jeg har nå gradvis kvittet meg med tingene etter min eneste kjæreste som jeg var sammen med i 8 år. Tenkt på at jeg ikke vil ha de mer for min del men og tenkt hva min neste dame ville syntes...spesiellt om bildene.

Jeg har et stort fotobibliotek i et program som organiserer i album og har en fin layout. Der dokumenterer jeg livet mitt. Det er mange bilder av henne der, steder vi har vært, fra der familien hennes bor. Jeg kommer ikke til å slette de. Det får den som blir min neste leve med. Dette er livshistorien min i bilder. De blir selv om jeg aldri kommer til å ha noe med henne å gjøre mer.

Så bilder i seg selv vil ikke nødvendigvis bety noe.

Skrevet

vel, hadde dere ikke pause? teknisk sett har ikke fyren gjort noe galt.

• Liker 1
Skrevet

Hadde dere snakket om man kan ligge med andre i pausen?

Jeg trodde alltid at pause i forholdet betydde tid borte fra hverandre og ikke måtte sende sms og sånt akkurat den perioden. Høres så rart ut at man bare kan ta pause hver gang man ønsker å ligge med noen andre.

Uansett, pause eller ei, når han fornekter det du vet er sant,så vet du at han ikke er til å stole på.

For meg er dette det største sviket, fordi jeg vet at jeg er så godtroende og at hvis typen hadde sagt "JEG LOVER,HERREGUD,NEEI" så hadde jeg nok stolt på han..Så sånn type løyn akseptere jeg ikke..

• Liker 1
Gjest Therese
Skrevet

He, he. Han het vel ikke Jonas? ... sånn som eksen min?

Større løgner og mer utro type finnes ikke. Han er utro mot den nye dama si som han bare har kjent noen i noen få måneder ... Fant det ut etter at jeg fant profilen på et datingsted ... Finnes vel ikke mer utro type i hele Kristiansand. ... Han arbeider i Oslo innimellom ... og akkurat det utnytter han tydeligvis til det fulle ...

Det som såret meg mest - selv om han var utro mot meg, var det de gjentagendes løgnene hans - og at han ikke angret og fortsatt å være utro mot neste kjæreste ... Han har absolutt ikke lært noe ... Og mangler totalt samvittighet. ... Sånne fyrer er det ikke vits i å bruke tid på. - Kom deg bort fra ham så fort du bare kan!

Glad jeg er kvitt ham ... Selv om jeg var lei meg og foretok en hevnaksjon - som også var ment som en advarsel mot ham for andre jenter ...

Skrevet

Til deg over her om bilder.

Jeg har nå gradvis kvittet meg med tingene etter min eneste kjæreste som jeg var sammen med i 8 år. Tenkt på at jeg ikke vil ha de mer for min del men og tenkt hva min neste dame ville syntes...spesiellt om bildene.

Jeg har et stort fotobibliotek i et program som organiserer i album og har en fin layout. Der dokumenterer jeg livet mitt. Det er mange bilder av henne der, steder vi har vært, fra der familien hennes bor. Jeg kommer ikke til å slette de. Det får den som blir min neste leve med. Dette er livshistorien min i bilder. De blir selv om jeg aldri kommer til å ha noe med henne å gjøre mer.

Så bilder i seg selv vil ikke nødvendigvis bety noe.

Må bare spørre hvilket program det er? Høres ut som noe jeg kan ha god bruk for :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Hadde han hatt seg med henne når vi hadde pause har jeg ingenting å si, greia er at jeg mistenker at det var før/etter pausen for det var da han sov hos henne... Men som sagt, en pause er en pause og om han gjorde det da har jeg null grunn til å bli sur, litt sårende å vite at han faktisk gjorde det, men da har jeg ikke rett til å kalle det utroskap...

Anonym poster: da8ca39347da1052db370d424a90efab

AnonymBruker
Skrevet

så pause er da det samme som å være singel? jeg trodde ikke man lå med andre i pauser!

Anonym poster: 8699c519275ae857ad568d8647ca9d75

• Liker 1
Skrevet

Har lagt merke til en ting på Kvinneguiden. Det er 2 typer historier som blir skrevet om utroskap. Den ene historien er den hvor jenta har oppdaget hvor fæl samboeren er og er hysterisk rasende og har kastet han på dør, hun skriver for å få ut frustrasjon og en slags bekreftelse fra anonyme folk om at hun har gjort det rette.

Så fins det den historien hvor jenta oppdager helt det samme, men har ikke kastet han på dør når hun rekker å skrive om det her inne. Denne jenta er som regel jenta som tilgir og ikke tar imot rådene her inne. Hun skriver fordi hun er lei seg og sint, men hun trenger bare å roe seg ned litt før hun kan late som ingenting og prøve å leve med den utro driten. TS, du er denne jenta.

Du vet hva du burde gjøre. Men du kommer kanskje ikke til å klare det helt med en gang. Det skal mer til før du går fra han. Kanskje finner du flere samtaler eller bilder? Kanskje går han fra deg til slutt? Uansett utfall, så kan du ikke stole på han og å være i et forhold uten tillit er ganske vanskelig.

Lykke til!

Skrevet

så pause er da det samme som å være singel? jeg trodde ikke man lå med andre i pauser!

Anonym poster: 8699c519275ae857ad568d8647ca9d75

Kommer vel ann på hvordan reglene for pausen er? Forskjellige forhold, forskjellige pauser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...