Gå til innhold

Hva syns dere om denne jakken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns egentlig denne jakken er litt fin, men er usikker på om den er forbeholdt "gamle kjerringer", for å sette det litt på spissen.. Ser det rart ut hvis en på 25 går med en sånn?

Anonym poster: 7c0e644bd37990d8ee1b458272cf76a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det ser ut som en jakke for gamle kjerringer. Synes ikke den passer til ei på 25.

• Liker 3
Skrevet

Den var helt okei den, men 3000 kr for den jakka ??!!? er ikke verdt det!

• Liker 1
Skrevet

Jeg er høggammal og syntes den var kjedelig..

Skrevet

Synes sånne jakker kan være fine jeg. Sjekk ut Ralph Lauren og Barbour også :-)

• Liker 1
Skrevet

Zara bruker også å ha noe lignende, hvis du er ute etter en billigere en.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ser ut som en jakke for gamle kjerringer. Synes ikke den passer til ei på 25.

Helt uenig. Det er ikke min stili det hele tatt, men en 25-åring med riktig stil kan absolutt gå med den der uten at det ser merkelig ut.

Anonym poster: 2a61e5cc067b949ace5924d7502993aa

• Liker 3
Skrevet

Den var jo ikke stygg, men for den prisen der kan du få mye annet som er mye finere og. Men det er min mening, og husk at hva vi på kg mener ikke betyr noen ting sånn sett :)

AnonymBruker
Skrevet

Den var jo ikke stygg, men for den prisen der kan du få mye annet som er mye finere og. Men det er min mening, og husk at hva vi på kg mener ikke betyr noen ting sånn sett :)

Har en rabattkode som gir meg 1200 kr i rabatt, så det hjelper evt. litt! :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig trendy med quiltede jakker nå, det er ikke bare gamle damer som bruker dem lenger. Denne var faktisk en av de bedre..

Anonym poster: e5c22fccfa6600dc2a0744726434ab23

• Liker 1
Skrevet

TS

Ja, det gjør det jo da:)

Viss du har lyst på den, så gå for den. Synes forresten ikke det er noe "gammel kjærring" over den sånn at det er sagt. Jeg er 20 år om det har noen betydning. Ser ikke helt hva som er "kjærring" aktig med den.

Gjest energibånd
Skrevet

Jeg syns den var fin og kunne absolutt brukt den selv. Er under 25 og vil ikke si at jeg har en "gammeldags" stil.

Skrevet

TS

Omg, hvordan får du 1200 kr i rabatt? Er det oppspart, sånn fordi du har handlet mye der? :-)

Gjest Mrs.KennyPowers
Skrevet

Ikke min smak, men liker du den preppy looken funker den bra, bare du klarer å style den riktig :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjempe fint til en preppy stil.

Anonym poster: ffb1d340f53572d2f52fd63e8cea7674

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker 70åring med en gang :fnise:

Skrevet

De quiltede jakkene var veldig populære i fjor, og kan helt sikkert brukes i år også. I seg selv er den kanskje ikke så spennende, men med riktig klesstil og tilbehør blir den kjempefin, synes jeg! Klassisk.

Skrevet

Bestemor har gått med sånne jakker hele min oppvekst, så jeg klarer ikke helt å løsrive meg fra det.

MEN det skal du ikke bry deg om, hvis du liker den og vil ha den, så kjøper du den. :)

Skrevet

Ser ut som ei ridejakke..

Skrevet

Jeg og resten av jentene i barnehagen brukte quiltet vest i 17. mai-toget da jeg var fem for 20 år siden og jeg forbinder derfor quiltjakkene alle jenter og preppy gutter går rundt med for tiden kun med små nittitallsbarn Men, som noen andre sa, dette er en av de bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...