Gå til innhold

Beautiful av Estee Lauder

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som har prøvd denne parfymen? Lukter den godt? Noen som kan gi meg en bekrivelse?

Takker og bukker :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Denne parfymen lukter nydelig (men kanskje litt sterkt) av blomster. Perfekt å bruke på sommeren. Brukte denne mye før, men etter mange år ble jeg rett og slett litt lei så jeg gikk over til E.L's Pleasures og synes dette er en perfekt "party" parfyme!!!

Gå til ett parfymeri å spør etter en prøve!

Lykke til!

Skrevet

Den er veldig søt, absolutt en sommer parfyme

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Ligner Beautiful noe på White Linen? Som også er av Estee Lauder. For White Linen lukter rart synes jeg. Aldri likt den. Noen som kan gi meg en sammenlikning på hva beautiful lukter som? Rose? Dusjgele? :klø:

har ikke tenkt meg til byen ennå, så vet ikke når jeg får sjansen til å teste ut den. Og jeg tenkte å kjøpe den på SN. :sjarmor:

Skrevet

Beautiful må oppleves, tror det er et enten heller om man liker den eller ikke. For meg blir den litt for mye 80- talls, men den er god. :-)

Gjest Balenciaga
Skrevet

Beautiful ligner ikke på White Linen. Er enig med Care at den har litt 80-tallspreg.

Personlig liker jeg ikke denne. Den er litt for "voksen".

Skrevet

Jeg synes det lukter litt "kjærring-parfyme" av både Beautiful og White Linen, selv om de overhode ikke lukter det samme. Derimot liker jeg både Beyond Paradise og Pleasures, men de er ganske søte begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...