Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er min hjemby... vel, spesiell?

Hver gang jeg er hjemme i min hjemby, ser og opplever jeg at voksne mennesker oppfører seg som... ja jeg vet ikke hvilket ord jeg skal bruke.

Tror det enkleste er å vise et eksempel;

For noen år siden passet jeg datteren til en venninne for dagen, og jeg tok henne med til et badested for å bade og grille slik som majoriteten av de andre badegjestene gjorde. Og joda, her kommer det 3 karer jeg vet er like gammel som meg(jeg var 22 dengang) og river med seg bagen jeg hadde tatt med med mat og drikke etc. river den i stykker og hiver maten og bagen i vannet, mens de hoier, ler og egler hverandre opp. Så jeg satt igjen med en tom engangsgrill og en sulten unge. WTF?!

Eksempel 2:

Året etter dette satt jeg på kafe, venninna mi gikk inn for å kjøpe is til oss. Jeg satt ved bordet, og igjen kommer det 2 karer, også på min alder, rasker veska ut av hånda mi og begynner å hive innholdet utover, ødelegger og river ting i stykker. Nytter ikke hva jeg sier eller gjør(og alle andre gjester bare sitter å ser på). Heldigvis hadde jeg mobilen i hånden, så jeg latet som jeg ringte politiet og sa jeg ble ranet, og da fikk de bein å fly på. Men altså... hallo?

Eksempel 3:

Var ute på byen, på tur til en bar for å møte en gjeng. På turen dit, midt i hovedgata, der tar en fyr sklitakling i snøen på meg så jeg tryner! Kompisene står å hoier, ler og klapper.

Dette er folk jeg ikke kjenner, og jeg ser dette skjer med flere enn bare meg. Kan ikke skjønne at voksne menn, 22 år ++ får seg til å holde på slik? Er dette normalt?? Kjenner jeg snart blir aseksuell...

What to do...?

Anonym poster: 4d04f78cd4135767a5d069627b89397e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke normalt. Ville gått til politiet og hørt med de.

Skrevet

Eh nei, dette er ikke normalt.

Er det de samme mennene hver gang?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh nei, dette er ikke normalt.

Er det de samme mennene hver gang?

Nei, ulike, det som er det verste egentlig.

Skrevet

Nei, ulike, det som er det verste egentlig.

Så merkelig. Hva sier de du er med, når det skjer? Har det skjedd noe lignende med venninnene dine?

AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig. Hva sier de du er med, når det skjer? Har det skjedd noe lignende med venninnene dine?

2-3 av dem, både dem som bor der fast og de som ikke gjør det. Alle er ulike mennesker, og ulike menn, ulike steder... Jeg ser ikke noen sammenheng i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig. Hva sier de du er med, når det skjer?

Det skjer som regel når venner jeg er sammen med er utenfor rekkevidde eller når jeg er alene. Men har skjedd når jeg er sammen med folk også, da reagerer de fleste enten med sinne eller bare blir sittende å gape.

Skrevet

Det at du ts spør om det er normalt, er merkelig synes jeg....Selvfølgelig er det ikke normalt, hvilken verden lever du i?

Skrevet

Mente ikke å være kjip ts, var jeg som skrev svar #8. Mente bare at selvsagt er ikke det akseptabel oppførsel fra noen! Du har tydligvis vært uheldig. Meld ifra til politiet.

Skrevet

Det er IKKE normalt!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det at du ts spør om det er normalt, er merkelig synes jeg....Selvfølgelig er det ikke normalt, hvilken verden lever du i?

Vokste opp i denne byen og alle oppførte seg slik, mot alle, mot meg, hele oppveksten. Jeg tenkte det bare var en barne/tenårings-greie, og forventet ikke å treffe på dette igjen når jeg kom på besøk igjen som voksen. Hadde regnet med resten også hadde blitt voksen. Den gang ei...

Mente ikke å være kjip ts, var jeg som skrev svar #8. Mente bare at selvsagt er ikke det akseptabel oppførsel fra noen! Du har tydligvis vært uheldig. Meld ifra til politiet.

Ingen fare:) Tror jeg bare er blitt litt blind etter å ha vokst opp i dette, og alskens andre rariteter i hjembyen min. Men hva i all verden skal jeg si til politiet? Anmelde dem for idiotisme?:P Det er liksom forskjellige folk, og småting som blir ødelagt, kjenner jeg politiet i hjembyen min rett blir det ikke prioritert/henlagt.

Skrevet

Hvilken by er dette??:S

Jeg er ikke interessert i å dra dit, kjenner jeg...

Nord, sør, øst, vest?

Skrevet

Hvilken by er dette?

Og nei, det er ikke normalt!!! :s

AnonymBruker
Skrevet

Vil helst ikke avsløre hvor den ligger for å ikke avsløre meg selv. Men for guds skyld, røm langt vekk om dere noen gang skulle komme til en by hvor dere opplever slike ting:P

AnonymBruker
Skrevet

Ettersom stedet har bystatus har du ikke mye å avsløre ved å røpe ihvertfall fylket.

Anonym poster: 024c0ec4a8dc2a07cc1f09e2017be5a4

Skrevet

Vil gjerne hvit hvilket fylke dette er:0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...