Gå til innhold

Farge som ligner Mac`s Creme de nude?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Liker denne leppestiftfargen godt men den er bittelitt lys for meg. Bestilte Shy girl men den var for peach/orange og var ikke fin på meg i det hele tatt. Har en annen som heter High tea, denne er litt mørkere enn Creme de nude men dekker lite.

Mac har et hav av leppestiftfarger å velge i, syns det er vanskelig å finne en som er bare litt mørkere og som gjerne har litt mer shimmer enn Creme de nude. Noen som har kjennskap til Mac`s leppestifter og kan gi råd??

Endret av *Cat*
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Blankety kanskje?

Edit: evt Angel som har litt shimmer

Endret av *Pixie*
Skrevet

Ja blankety så ut som en fin farge, søren skulle hatt Mac her i byn :(

Skrevet

Her kan du se dem sammenlignet:

Jeg vil legge til som hun sier i videoen at forskjellen på creme d' nude og blankety er ikke så stor som det ser ut som der, blankety ser veldig nude ut på leppene den også.

Skrevet (endret)

Jeg eier den ikke for øyeblikket, men mener å huske at den ikke er så brun. Jeg har gått i den fella alt for mange ganger selv. Enten er de for brune, eller oransje. Gosh har faktisk en veldig fin nude. Loreal fairest nude er også fin. Jeg er glad i MAC cream cup, men den er jo litt rosa.

Endret av *Pixie*
Skrevet

Jeg eier den ikke for øyeblikket, men mener å huske at den ikke er så brun. Jeg har gått i den fella alt for mange ganger selv. Enten er de for brune, eller oransje. Gosh har faktisk en veldig fin nude. Loreal fairest nude er også fin. Jeg er glad i MAC cream cup, men den er jo litt rosa.

Gosh og Loreal sine er for lyse for meg og jeg får "dekkstifteffekten" :fnise: Jeg kler heller ikke for rosa eller for blåtonede farger. Favoritten min i mange år var en gloss fra Loreal som het glamgloss i nude crystal eller shimmer. Den var lys og helt nøytral nude. Men de gikk ut, ble helt desperat og kjøpte opp flere. Men de ble fort brukt opp for gloss er jo så udrøyt.

Skrevet

Hmm. Mac velvet teddy eller honeylove?

Skrevet

Honeylove er litt lysere. Her er ett bilde MAC-Matte-lipsticks-2-Medium.jpg

Skrevet

Men de er matte...må ha cremete leppestift, helst med litt shimmer... ikke lett å gjøre meg fornøyd.

Skrevet

Jeg kom på en til, men jeg vet ikke om du kan få tak i den i Norge. Wet n Wild Fergie daily.

Skrevet

Takk for tips men den har jeg faktisk, bestilt fra usa. Den er kjempebrun. :fnise:

Skrevet

Da er det ikke den jeg mente. Hmm.. skal prøve å finne ut av det. Jeg ga den bort, fordi den ikke var noe fin til meg, men den jeg hadde var bare litt mørkere enn creme d nude. Elf studioline natural nymph er en veldig nude, men den blir kanskje for lik creme d nude? Samme med nyx circle? De vil jeg si er like creme d nude, og det er vel kanskje ikke det du er ute etter...

Skrevet

Nei de er alt for lyse......

Skrevet

YSL Rouge Volupte #2 kanskje? Ligner veldig på Creme De Nude, men er ikke like lys. E.L.F har også en som heter Natural Nymph som er ganske lik.

Skrevet

Myth fra Mac. Den er ganske lik Creme de nude, men jeg synes den er mye finere. Sjekk ut på youtube o.l, da får du se folk som har den på :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte nettopp denne fra ebay jeg. Men tviler på, som med alle andre nude leppestifter jeg har kjøpt (og det er mange!), at jeg blir fornøyd. Har kommet frem til at jeg har veldig pigmenterte lepper så det vanskelig å få et naturlig resultat.

Anonym poster: 464428f0b6ddc202eb148361c0f71215

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...