Gå til innhold

Forloverkjole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer også an på bruden og temaet rundt brudeparet, tenker jeg.

Hverdagslig kanskje, men med rette tilbehøret ville dette kunne vært en kjole til både hverdags og fest!

Du som fant frem kjolen?

Skrevet

jeg bruker sånne kjoler på butikken. ikke engang om jeg skulle overvært en gammel skolevenninnes vielse og jeg ikke var invitert til kaffe engang ville jeg valgt en sånn kjole. men vi har alle forskjellig grad av pyntenivåer. jeg syns kjolen var helt grei til å handle middag i, men som forlover i et bryllup ? aldri i verden.

Skrevet

Det vanlige er lengde på kjolen, men hvis dette er et bryllup utenfor normen og godkjent av brud..

Jeg personlig er ikke en fan av å følge strømmen på alt ;)

Skrevet

I et uformelt bryllup kan den kjolen gå fint, ellers syns jeg den var litt for lite pyntet. Jeg syns ikke lang kjole som forlover er nødvendig, men man kan jo skille seg litt ut fra resten av gjestene :)

Skrevet

Jeg ville ikke brukt denne om jeg var forlover, selv om den er søt. Til det er den alt for lite pyntet.

Skrevet

Jeg synes den funker til mørk dress eller sommerlig pent

Skrevet

Kan du ikke prøve JJshouse? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være forlover neste år, og hadde ikke ville brukt en så lite pyntet kjole. Men da skal paret i skikkelig brudestas, med hvit lang brudekjole. Er det et enkelt bryllup, og brudeparet er enklere pynte så kan den heller gå an. Men du kan jo spørre bruda hva hun mener

Anonym poster: 3a9b6ed5326c8ec7774cefa538ed821e

Skrevet

Jeg likte kjolen jeg. Men den passer sikkert best i et uformelt bryllup. Kanskje er den perfekt når du skal være forlover i et bryllup i utlandet, det vet du bedre enn oss.

Skrevet

Jeg ville for øvrig følt meg veldig ukomfortabel hvis jeg skulle ha handla middag i den kjolen!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...