Gå til innhold

Farge på dressen til brudgommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe dress til mannen i morgen, og ble brått litt usikker på fargene. Leste nettopp at marinefarget dress er standarden, men det passer dårlig til fargene i bryllupet. Det er vel ikke feil med grå dress?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gå for det du og din kjære ønsker:)

Endret av Amanda C.
  • Liker 1
Skrevet

Mente svart dress, ser jeg skrev feil over her ;)

Skrevet

Min kjære skal ha grå dress

Skrevet

Jeg kan ikke fordra marinefarget dress, det er for harry for meg. Jeg hadde valgt klassisk sort eller grå, avhengig av tidspunktet på dagen dere skal gifte dere, og de andre fargene i deres bryllup.

• Liker 1
Skrevet

Min samboer skal ha grå dress. Etter vår mening er det grått og sort som gjelder til en slik anledning, marine er bare.. Fælt.

• Liker 1
Skrevet

Så bra! Forresten, får man kjøpt vest til å ha i dressen på butikker som Follestad? Eller må det kjøpes et annet sted, og eventuelt hvor?

Skrevet

Får dere ikke kjøpt vest der hvor dere skal kjøpe dressen da?

Skrevet

Det jeg lurer på. Fant ikke noe på follestad sine nettsider, men vil jo tro de har i butikk håper jeg :)

Skrevet

Skulle da tro det, rart hvis ikke egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvit dress er tingen.

Anonym poster: 441161d3d1f732f1cc6c832941ec080e

Skrevet

Hvit dress er tingen.

Grøss og gru

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grøss og gru

Why? 80-tallet er kommet tilbake igjen :danse:

Skrevet

Min skal enten ha grå eller lys brun tror jeg, med noen fargerike detaljer (som matcher mine farger). Svart blir litt kjedelig synes jeg. og marine er i alle fall ikke tingen for oss!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

min onkel hadde hvit dress !:) var absolutt ikke stygt i det hele tatt :)

Anonym poster: 9e4601847c6776bf110106a9185d9877

Skrevet

Endte opp med en klassisk svart dress, og han ble så FIN :-) Tror vi kjøper en sølv vest til å ha inni, men de hadde ikke på butikken. Kjempe fornøyd jeg nå :-)

• Liker 1
Skrevet

Endte opp med en klassisk svart dress, og han ble så FIN :-) Tror vi kjøper en sølv vest til å ha inni, men de hadde ikke på butikken. Kjempe fornøyd jeg nå :-)

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal kjøpe dress til mannen i morgen, og ble brått litt usikker på fargene. Leste nettopp at marinefarget dress er standarden, men det passer dårlig til fargene i bryllupet. Det er vel ikke feil med grå dress?

Hvem er "vi" som skal kjøpe dress til mannen? Kan han ikke ordne det selv, eller skal det være en overraskelse? :fnise:

Anonym poster: a0f481be2d1d28c279386dedc5461d71

Skrevet

Vi = jeg og mannen :) Han ville ha meg med, synes bare det er koselig :-)

• Liker 2
Skrevet

- anbefaler house of singles for Oslo-folk - de har maaaasse fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...