Gå til innhold

Hvor finner dere inspirasjon til innredning?

Ireth Carnesir

Anbefalte innlegg

Jeg har selv abbonnert på Bonytt i masse år. Men har avsluttet det for en stund siden. Årgangsmappene gikk i søpla her om dagen. Jeg har bladd og bladd og bladd i dem hver gang jeg trengte inspirasjon. Men har aldri fått en eneste ide derfra.. De ideene jeg har brukt har jeg bare fått av å dra i alle interiør butikker og sondere terrenget. Se hva som er på markedet og få alle mulige brosjyrer. Nå har jeg ikke tid til sånt lenger. Så jeg lurer på hvor dere henter inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper interiørbøker.

Velger dem ut med omhu og kjøper kun de som passer for meg.

Ellers blir jeg utrolig inspirert av programmer som House Invaders, Big Strong Boys (begge BBC) og f.eks Nr. 19.

Men det menste henter jeg fra mitt eget hode.

Vet veldig godt hva jeg liker og hvordan jeg vil ha det rundt meg. Dessuten elsker jeg å klekke ut gode løsninger på spesielle problemer i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har BBC. Sjekke ut de programmene :)

Jeg synes det er fint å ikke ha det som alle andre. Jeg pleier aldri å kopiere venner og kjente. Vil ha min egen stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fast TV-stund lørdag og/eller søndag fra klokka 11 (?) og i 2 timer på formiddagen. Da sedes 2xHouse Invaders og 2xBig Strong Boys på BBC Prime. Riktignok repriser, men jeg har sjelden tid til å se det på hverdagene likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balenciaga

Svenske "Residence" er inspirerende. De har gode artikler og bilder fra forskjellige typer interiør. Det meste er "eksklusivt" men de bruker også en del elementer fra IKEA, o.l. også.

Bonytt og blader i samme kategori er litt trege og trauste. Hvis man er interessert i litt annen type interiør er det gode alternativer på Narvesen. Nå vet jeg ikke om de har hvilke de har i Tromsø da.

Ellers er det mange lekre bøker.

Et realt og langvarig besøk i en god interiøravdeling i en stor bokhandel kan være fruktbart.

Har du ikke tilgang til mange bøker gjennom bokhandelene eller vil finne noe hjemmefra (noe jeg liker i sene nattetimer) kan du søke på

http://www.amazon.co.uk. Der har de utrolig mye. På noen titler har de lagt ut noen av sidene i boken så man kan se inni. Og alle anmeldelsene av lesere er til god hjelp.

På steder det er god tilgang på interiørbutikker er det mye inspirasjon å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...