Gå til innhold

gravid eller bare p-plasteret som tuller med kroppen min..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg startet på p-plaster for 4 mnd`er siden ca. etter svangerskap.

Etter jeg startet med det har jeg hatt mensen hver 14 dag.

Men nå er det akkurat en mnd siden sist og ingen tegn til at den har tenkt og komme. Ikke noe spesielt med symptomer som jeg har merket veldig tidlig de forrige svangerskapene. Eneste jeg nå har er litt ømme pupper, som jeg ofte får av og til ellers også pga silikon. Hadde litt mensmurringer for en ukes tid siden. Kjenner jeg begynner å få litt panikk her nå, siden jeg absolutt ikke har lyst på flere barn, og egentlig bare venter på å bli 25 (er 23) så jeg kan få sterilisert meg. (ja jeg er ung, men har ingen ønsker om flere barn. Er mer enn nok fornøyd med mine to fra før) Hadde sex for ca 14 dager siden er det da mulig å ha blitt gravid? Vet det er mulig å bli gravid selv med prevensjon. Med førstemann ble jeg gravid på p-piller. sistemann ble jeg gravid første forsøk etter hormonspiralen var ute. så kroppen min er lett mottakelig vil jeg si litt derfor jeg ønsker å sterilisere meg også. Men det jeg vil fram til da, er det flere som har opplevd det samme? Usikker på om jeg har valgt og poste det i riktig emnefelt da jeg ikke fant et helt som passet til dette men..

Anonym poster: bb6542299ab8c8a183a9d547d23d8d40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg kan si er at jeg har en venninne som er helt lik som deg. Hu har (desverre) måtte ta abort tre ganger pga ingen prevansjon funker på henne.

Jeg ville fått det sjekket for sikkerhets skyld og du er ikke for ung til å sterilisere deg. Så lenge du har en "voksen" grunn så går det greit.

Anonym poster: 0737a7a226ac4e0c392a4c38239e1339

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svaret. Jeg ser nå at jeg postet det på helt feil sted å det beklager jeg virkelig.

Men skal absolutt få det sjekket. Skal også prate med legen om han kan legge inn søknad om tidlig sterilisering.

Anonym poster: bb6542299ab8c8a183a9d547d23d8d40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...