Gå til innhold

Har det skjedd at din mann\kjæreste noen gang glemt ditt navn ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og vist det har skjedd hvordan reagerte du ?

Og om det hadde skjedd hvordan ville du ha reagert ?

Anonym poster: e1e2425f784ed5182a53b8d6e190ec64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har ikke skjedd..

Om det hadde skjedd, så tror jeg ikke jeg ville reagert negativt. Alle kan surre å si feil. Hvis det var i senga, ville det blitt litt klein stemning - og sa begynner man jo å tenke.

Skrevet

Ikke akkurat glemt navnet mitt, men en gang han kom hjem veldig sent fra byn kalte han meg "mormor". Og mormor var visst veldig snill og han savnet henne. For deretter å slukne som et lys....;-)

Har mobbet han litt for den, gitt!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hver jævla dag i sytten år. Per nå kaller han meg bare Jesus eller Antikrist, avhengig av humøret mitt.

Anonym poster: 96f153d07357ef54f40d9149b1838211

• Liker 1
Skrevet

Ikke kjæreste, men holdt på med en tidligere som glemte hva jeg het stadig vekk. I begynnelsen lo jeg bare og tenkte ikke noe mer over det. Men da vi en gang var på fest og han kalte meg et helt annet jentenavn hele kvelden ble det litt irriterende. :fnise:

Skrevet

Må vel være lov å ha jernteppe en gang?

• Liker 2
Skrevet

Nei, det har heldigvis aldri skjedd.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Uff...jeg sier ofte feil navn til kjæresten min. Blir ofte navnet til en av kompisene mine hvis jeg har vært med de den dagen. Men jeg gjør det samme på de også da ;)

Skrevet

Jeg er litt (les: VELDIG) airhead og sliter med navn. Har flere ganger nesten sagt feil til kjæresten min, selv om vi har vært sammen i godt over ett år. Det er ikke fordi jeg ikke bryr meg, men kanskje fordi jeg har pratet med noen andre tidligere på dagen, eller pratet om noen, så har jeg veldig lyst å si det, eller si navnet deres da, så da hender det at jeg nesten sier det til kjæresten min. Har heldigvis ikke gjort det enda, og håper (bank i bordet) at jeg slipper å gjøre det! :P

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min brukte eksens navn en gang, men da var forholdet svært nytt. Det var under en diskusjon og ikke i senga, så jeg ignorerte det bare. Selv ble han flau.

Anonym poster: 9c541f59e88087d016979311de5aa358

AnonymBruker
Skrevet

Han har kalt meg feks både "mamma" og bikkjas navn noen ganger, shit happens, og ikke noe å henge seg opp i.

Anonym poster: 0a66d764c8f498984aea41de39478b71

Skrevet

Nei, men det hender jeg sier feil. F.eks: sier lillebror sitt navn istedenfor kjærestens hvis jeg akkurat har snakket med han eller lignende. Men retter meg raskt, og har aldri faktisk glemt navnet, bare sagt feil

AnonymBruker
Skrevet

Det hender jeg får jernteppe på navn... Eneste gangen det har vært "synlig" var med en venn jeg bodde med - navnet var bare vekk. Skyldes bare stress, har ingenting med følelser overfor den midlertidig navnløse å gjøre.

Anonym poster: 7fa8982ce5f6b526284b0b67f2ee7a34

Skrevet

Nå var ikke spørsmålet om han sier feil navn

Spørsmålet var om han glemte navnet ?

Alle kan si feil navn det er enkelt. Det er noe helt annet og totalt glemme navnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...